1hafta sonra
Artık şu melezlik şeyine alıştım mert bana nasıl beslenecek imi nasıl susuzluğumu kontrol etmek gerekli olanları gösterdi Ha bu arada bu süreçte canım yandı ama cenk bana yardım etti Birde cenk o kulübeyi bırakıp bizimle yasamaya ikna ettik oda mert gibi okula başlayacak biz lise sonuz cenkte bizle ayni okula kayıt olcak en azından yanımızda Ha birde bizden Büyük ama bunu dile getirince acayip sinirleniyor 😂her neyse bugün okulu kırıp gezmeyi düşünmüyordum bu düşüncemi hayata geçirmeyi düşündüm hemen telefonumu aldım Hemen merti aradım bir iki çaldıktan sonra"Alo gececim sabahın köründe ne diye beni uyandiriyorsunn!!"
"Askim bitanecik sevgilim bugün okulu kırıp gezelimmi aliyle cerene de haber verelim ha ne dersin"
"Aaaa bu iktifatlar çok güzel ama cenke söz verdimmm" dedi aklıma bir fikir geldi..
"Cenkte gelsin hem fazla olmak iyidir " dedim biraz sesiz kaldı sonra"sen cerenlere haber ver bende cenke arayım "dedi.off çok sevindim "tamam"dedim ve cerene haber verdim ali zaten dünden razı fazla zorlanmadı mm 3saat sonra buluşacaktık ben kahvaltı yaptım biraz spor falan vakit geçti yarim saat kala hazırlandım çok az yok derece ama güzel bir makyaj yaptım ve yola koyuldum birinin bana baktığını hissettim ama arkamı döndüğümde yok oldu sanki ayy ben iyice patron ayak oldum galiba derken kafeinin önüne geldim galiba ilk ben geldim derken herkesin içeride olduğunu görünce zafer gulumsemem soldu gidip metre cenkin arasına oturdum cenk"Ben bir laboya gidip geliyorum "dedi bizden uzaklaştı .
Cenkin gozunden
Laboya gitmek için masadan kalktım masadan uzaklastim derken biri bana çarptı "ayy ben ozur dilerim dalmisimda..."kiz ustumden kalkti benden ozur dilerken guluyordu bende sırıtıyordum derken bir el kizi surukemeye basladi kiz birsey demeden surukleniyordu bizim masaya yaklasinca gece "simay "diye bagirdi gece bu kizi taniyormu derken mert adi herife bir yumruk gecirdi"BU BURDA BİTMEZ SİMAY SEN BENİMSİN SADECE BENİM "diye bagiriyordu kiz onu umursamadan geceye sarildi
"O kimdi ve senden ne istiyor".
"O toygar yaklaşık 4 senedir çıktığım çocuk" .
"NEEEE bana neden söylemedin şimdi de neden boyle davrandın"
"Gececim bi susarsan anlaticam biz beraberdik falan bi gün bana hasta olduğunu söyledi bende onu merak Edip evine gittim her zaman saksiya bir anahtar bırakır anahtarı aldım kapıyı açtım bir kızla öpüşüyordu onu gorunce beynimden vurulmusa dondum ve onu terk ettim "dedi vay anasına bu kız a bu yapılır mı. gece" vay seni angut toygara bak sen," simay" bide su cocuga ca carptim iyice delirdi sanki hala berabermisiz gibi" su derken beni isaretti sonra ekledi" bunlar kim?"
Gece"su gördüğüm kız benim senden sonraki en iyi Arkadaşım diyeri yani yanında oturan ali onun sevgilisi su çarptığı. Çocuk cenk kurtarıcımız vee su gördüğün yakisiklida benim sevgilim mmert"
"Memnun oldum bende simay"dedi sevecen. Bir kiz
---
cok sıkıcı gecti eve gelince o lanlari butun ciplakligiyla simaya anlattik zaten artik bizle kaliyor falan filen zaten
On sorudan sonra hepiniz atalarımızı dağıldık zaten saat gece yarısını geçmişti bir iki saat sonra bir gürültüyle uyandık Simay çığlıklarıyla
Hemen odansina daldimSimayin gozunden;
Uyandığımda canım zorlandığını gördüm Tam cesaretimi toplayıp kimin olduğuna bakacaktım ki toygarın adamlarından biri olduğunu gördüm o anda ağzımdan bir Çığlık kaçtı odayı hemen Cenk girdi Ne oldu dercesine bakıyordu
"To -garın adami cami zorluyor" dedim titrek sesimle Cenk emen cama doğru ilerledi Ha bu arada Cenk'in üzerinde bir şey yok canım kaldırdığında adam şaşırmış cesine Cenk'e bakıyordu Cenk" hiç hoş değil Ama gecenin bu saatinde Bir Kızın odasına hele hele izinsiz olarak camdan girmek cık cık" adam ne diyeceğini bilmiyordu Drake Merdivenlerden aşağı inmeye başladı Cenk ağzında bir şeyler mırıldandı daha önce Adamın biri olduğunu öğrendim O yüzden fazla şaşırmadım Adam yere kapaklandı aşağıdaki adamı Cenk'i görünce yanındaki adamı aldı ve Siyah arabalarına binip gittiler Cenk yanıma geldi daha iyi misin diye sordu Ben de sadece evet anlamında başımı salladım o sırada içeriye her şeyden habersiz gecemiz girdi boğuk sesi ile sabahın köründe mi gecenin köründe mi beni neden kaldırdınız Ah gerizekalı arkadaşım benim olanları anlattığımız da yuh öküz Angut ne biçim bir varlık yahu tamam insan kıskanç olur ama gece gece kaçırma planı ne ya dedi jetonları köşeli arkadaşım benim o sırada telefonuma mesaj geldi kimde; toygar o itin yaninda ne isi var sen benimsin beni deli etme benim yanima gel hem ya benim koynumda uyu o itin deyil simdi seni alamadim ama alicam iyi geceler sevgilimmm... Yaziyordu gece bana sorar gozleele bakiyordu cenkte ayni sekilde mesaji sesli okudum sevgilim sozune vurgulu okudum allahim neydi gunahim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
insan ve vampir
FantasyHayatında ne aşka nede insanalara güveni olmayan bir kız Hayatında hiç birşey düzgün gitmeyen aşka inanmayan doğa üstü oğlan Kaderin oynadığı oyunun kurbanı olmaya hazır değillerdi ....