Det er..........
Det er Marcus! "Marcus?!" Ja, desværre Nicoline men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre! Men Martinus hvad mener du? Hvad har Marcus gjordt? Han........... han stoppede og holdte en pause. Martinus hvad har han gjordt?! Han.... han..... han er forelsket i dig okay! Men.... vent lige hvad?! Marcus er forelsket i dig! Mumlede han ret lavt, men jeg elsker dig, så hvorfor skal du være sådan?! Fordi at jeg er bange for at miste dig! Men du mister mig ikke! Han smilte lidt og kom tættere jeg tror han prøvede på at kysse mig. Da han var så tæt på at han skulle rykke en lille plads for at kysse mig lukkede han øjnene, jeg tog chancen og gik stille om bag ham imens han prøvede og finde mine læber med lukkede øjne. Jeg sprang på ham! (Igen😂) og han grinte hvilket fik mig til at flække fuldstændig! Han prøvede at få mig af men ik med held, du kan godt give op! Jeg hopper ik ned igen Martinus! Hvorfor skal du være sådan Nico? Fordi det er sjovt at drille dig! Han sprang da jeg ikke var klar over det og jeg røg ned i vandet med et plask! (BTW de er stadig i poolen) når skal vi to ik gå op og hygge os? Sagde han ret så kækt. Jo, men hvad tænker du da på? Der er fest på en bar når vi kommer hjem igen, og tænkte at vi skulle tage der ned? Kan vi vel godt! Men hvad vil du så lave nu Martinus? Han kiggede kækt på mig igen, han tog mig op på hans ryg også begyndte han at gå. Hvor skal vi hen? Han sagde ikke noget men var helt stille, det endte med at han var gået op på vores værelse og ville se en film. Og det skulle selfølgelig være en gyser! Jeg ved godt hvorfor han lige ville se den men altså stadig! Martinus? Jaa? Jeg var stille og BOM så lå jeg foran ham (altså yderst) jeg ved ikke rigtig hvorfor jeg ville ligge der? Når nu gad han ihvertfald ikke ligge ned, han sprang pludselig op af sengen og jeg røg på gulvet! Han smilte og trak mig op igen. Han gjorder tegn til at jeg skulle sætte mig på ham (BTW har han lagt sig i sengen) jeg gjorder det og så sad vi bare der og kiggede hinanden i øjnene, jeg elsker bare hans chokolade brune øjne! Marcus kom ind! Han sagde: hvad fanden har du gang i Martinus?! Hvad taler du om?! Kan du ik huske vores aftale?! Jo! Men så hold dig væk!
Martinus synsvinkel
Vi havde lavet en aftale mig og Marcus, jeg ville ik fortælle Nico om det for jeg vidste at hun ville blive sur! Hun spurgte: hvad er det for en aftale drenge?! Ik noget du skal bekymre dig om! Sagde Marcus surt til hende! Slap af Marcus! Sådan skal du ikke snakke til Nico! Og hvad vil du gøre ved det?! Drenge stop! Og i skal ikke blive uvenner på grund af mig, for så må jeg jo ringe og sige at jeg vil flytte nu! Nej Nico det må du ikke! Halvråbte jeg til hende, Marcus var stadig sur og trampede nu væk! Martinus hvad er det for en aftale?! Det er Marcus som siger.......Hvad har Marcus sagt? Ringer Nico og siger at hun vil flytte til Oslo (Norge) nu? Føg gerne med for mere!;) ~Selina
DU LIEST GERADE
Jeg hader jer "Markus & Martinius Gunnarson!!!"
FanfictionDenne historie handler om 15 årige Nicoline der simpelthen ikke kan fordrage Marcus & Martinus! Men ændre det sig? Følg med for mere. Og selfølgelig mener jeg ikke det jeg skriver om drengene i starten.