Part 12;) LUKAS!!!

158 10 6
                                    

OMFG LIGGER JEG PÅ SYGESTUE MED FKN..

FKN......... "LUKAS!!!" Nej nej nej!.. Nu dør jeg sku! Han vendte sig helt om og han smilede til mig? WTF! Han sagde så: Hva'så smukke? Hvad fanden har du gang i Lukas?! Jeg kigger på den smukkeste pige i verden, Lukas hold din kæft jeg ved hvad du er ude på! Hvad er jeg så ude på?! Sagde han lidt strengt. Ja, hvad tror du?! Sagde jeg ret flabet, ? Han svarede mig ikke jeg rullede med øjnene og trak gardinet for, jeg orker ham simpelthen ikke! Nicoline? Hold kæft Lukas!  Når! Jeg ville bare sige at du får gæster imorgen! Hvor kan han mon vide det, når jeg ikke engang ved det?! Hvad har du nu gjordt Lukas?! Martinius skrev da du var besvimet og jeg skrev at han bare kunne komme, Han hedder altså Martinus! Og godnat! Okay, Okay så! Endelig var der stille. Jeg kunne hører Lukas komme tættere, han sagde pludselig: når ja, han skrev at han ogs lige kom forbi idag, så han kommer lige om lidt. Jeg satte mig op og afviste ham bare og gjorder tegn til at han skulle gå over til sig selv! Jeg gjorder mig klar til at han kom, mest fordi at jeg lignede et monster. Da jeg var færdig kom Lukas pludselig ned i min seng?! Han tog fat om mig og begyndte at prøve og snave med mig! Han holdte så godt fast at jeg ikke kunne bevæge mig! BUM! Martinus kom ind ad døren! Han kiggede på mig med tårer i øjnene, jeg begyndte at græde hvilket fik ham til at kigge underligt på mig. Jeg begyndte virkelig at stor tude nu! Martinus løb hen til os og trak Lukas væk! Og råbte ham ind i hovedet at han skulle skride over i sin egen seng! Martinus trykkede ogs på knappen så der kom en læge ind. Vi fortalte det og lægen sagde: jamen dog! Hvad laver han overhovedet her?! Hvad?! Sagde mig og Martinus i kor, ham der Lukas var på vej hjem sidste gang jeg så ham, så jeg ved ikke hvorfor han er har! Lægen gik over imod gardinet og tog det fra. Lukas kiggede hurtigt op fra sin telefon, lægen sagde at han skulle gå og sagde til de andre at de ikke skulle lukke nogle ind uden Nicolines godkendelse! Martinus kom hen imod mig, han kom tættere og tættere og..

Hej, nyt kapitel yay! Hvad laver Martinus nu? Havd sker der for Lukas? Hvordan vil Martinus reagerer når han finder ud af at Nico skal flytte? Og hvad med Jessi, Molly, og Sally? ~Selina❤️

Jeg hader jer "Markus & Martinius Gunnarson!!!"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora