Men.....
Stadig Tinus synsvinkel
Men...... så flytter jeg!!!! Martinus nu stopper du! Aldrig!! Halv råbte jeg, hvad sker der for mig? Jeg har aldrig råbt af mine forældre! Betyder Nico virkelig så meget? Argh!!! Råbte jeg og løb ind på mig og Nicolines værelse. Nico sad og så noget på hendes computer, hun kiggede op og.....Nico's synsvinkel
Jeg så et eller andet mærkeligt på min computer da der pludselig kom noget andet frem på den som jeg ik havde trykket på... det var noget hvor der var en dreng og pige der kyssede, jeg prøvede og stoppe den men videoen blev ved! Lige pludselig var den på stor skærm og de kyssede stadig på munden. Drengen stod med ryggen til så man kun kunne se lidt af pigens ansigt, pigen vendte sig om og holdte stadig på kysset, nu stod pigen så med ryggen til og man kunne se lidt af drengens ansigt. Det lignede faktisk lidt Martinus? Jeg prøvede og se hvornår den blev lagt ud, den var blevet lagt ud i............. i nat?? Men sov mig og Martinus ik sammen i nat? De stoppede med at kysse og man kunne nu se at de var på en bar. Martinus kom ind og kiggede undrende på mig, men samtidig på den måde at man kan se han har en plan over et eller andet, (hvis i forstår) - jeg kiggede med tåre på ham nu og han kiggede undrende på mig igen. Hvad er der sket Nico? Spurgte han, "hvordan kunne du gøre det?!" Hviskede jeg meget lavt men han hørte det, hvad mener du?? Spurgte han med en lidt skrøbelig stemme. Jeg spolede tilbage i videoen og vendte min computer om så han kunne se det. Men Nico, det var Marcus der spurgte om jeg ville ud og gå en tur men så, så han en bar og ville ind, han gav mig noget alkohol uden at jeg tænkte over det også skete det! Sagde han med en meget skrøbelig stemme og alligevel lidt alvorligt, men Martins hvis vi ikke engang kan stole på hinanden hvorfor så alt det her besvær med at være sammen? Sagde jeg med en meget skrøbelig stemme. Han skulle lige til at sige noget men så kom....Hvem kommer? Bliver de sammen? Kan de begge klare det? Hvad skete der på den bar? Følg med for mere:)
PS: Sorry men har ikke haft lyst til at sidde og skrive kapitler, men prøver og ligge nogle kapitler op. ~Selina✨
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeg hader jer "Markus & Martinius Gunnarson!!!"
Fiksi PenggemarDenne historie handler om 15 årige Nicoline der simpelthen ikke kan fordrage Marcus & Martinus! Men ændre det sig? Følg med for mere. Og selfølgelig mener jeg ikke det jeg skriver om drengene i starten.