Амьдралд юу тохиолдохыг таашгүй
Сүжи өмнөх өдрүүдийнхтэйгээ л адилаар эртлэн босож элэгдэж ноорсон цайвар цэнхэр өнгийн даашинзаа өмсөөд тариалангын талбай руу явлаа.
Нэлээн хэдэн км ийн цаана байх тариалангын талбайд ирэхэд талбайд байсан бүх хүмүүс түүнийг харан мэндэлнэ. Урьд өмнийхтэйгээ яг л адилаар эрчүүд түүнээс харц салгахгүй байх ба эмэгтэйчүүдийн сүжиг харах харцанд атаархал гялалзах ажээ.
Сүжи ажилаа эхлэх гээд толгойдоо алчуур углан гарандаа бээлий өмсөөд ажлаа эхлэх гээд шороо малтах гэхэд цаанаас нь нэг хөвгүүн гарж ирээд түүний гарыг холдуулан өмнөөс нь ажлыг нь хийж эхлэв. Сүжи ямар дасаагүй биш болиулах ч гэж оролдохгүйгээр өөр ажил хийж эхлэхэд дахин нэг эр түүнийг болиулна.. Ийм байдалтай өдөржин ажилласаар нар жаргахад тэр өөрийн хийх ёстой ажилынхаа талаас багыг нь л өөрөө хийсэн байлаа.
Бусадтайгаа мэндлэн гэр лүүгээ алхаж байтал өнөөдөрын усны тэвш хоосон байхыг саналаа. Гэртээ ирээд усны саваа аваад гартал аль хэдийнээ шөнө болсон байх ба тэр үүнийг тоох ч үгүй 2 гартаа байгаа усны саваа хангинуулан алхална....
Удаан алхасны эцэст нэг юм зорисон газартаа хүрж ирлээ. Сүжи худагруу ойртон зогсоод усны саваа худагны эргүүлтэй уяж байтал гэнэт хүчтэй салхи үлээн яг л ард нь нэг хүн ирээд зогсчихсон юм шиг мэдрэмж төрөхөд тэр дотроо айж эхлэв... Сүжи хурдхан эргэн хартал хэн ч байхгүй байх ба эргэн тойрноо харж байтал 10 алхмын цаана нэг хүн яг өөдөөс нь ширтээд зогсож байгаа мэт харагдаж байсан ба Сүжи огт айхаа мэдэхгүй түүнлүү ойрттол тэр алга болчихов... Сүжи дахин эргэн тойрноо хартал тэр дахиад түүнээс хэдэн алхмын цаана харагдаж байлаа,,, Энэ удаад Сүжи түүний араас хамаг хурдаараа гүйлээ.....
Сүжи бүх хүчээ дайчлан гүйх тусам өөрөөс нь холдох энэ хүн өөрийг нь доог тохуу хийж байгаа мэт санагдаж байлаа. Сүжи тэрнийг барингуутаа шөнө оройгуур эмэгтэй хүнийг айлгасных нь шанг хүртээнэ гэсэн тэнэг бодол тээж байлаа..,,,
Сүжи гүйж байгаад гэнэт хөл нь нэг зүйлд тээглэх ба сүжи шууд л газарт унав.... Сүжи унасандаа нэг их өвдсөнгүй,,. Харин түүний хөл нэг зүйл гацчихсан байсан тул тэр салгаж авах гэж байгаад хөлөө урчихлаа... Улаан цус түүний хөлийг даган урсахад өнөөх хүн түүнд ойртож буй мэдрэмж төрөхөд тэр түүний хойноос хөөж байснаа ч мартан үнэхээр их айж байлаа.... Тэр айсандаа хөлөө бараг л тасдах шахам тэр хавхнаас татаж байлаа.... Тэр хүн улаан оруулгатай хар хослолтой байх ба Сүжигийн өөдөөс чиглэг алхаж эхлэхэд Сүжигийн зүрх бараг л зогсчихсонгүй... Сүжи хөлөө татаж авж чадлаа ч хөл нь бэртэлтэй тийм ч сайн зугтааж чадахгүй гэдгээ мэдэж байсан ч эцсээ хүртэл хөлөө тэр хавхнаас өөрийх биш юм шиг өвдөлтөө хайрхан татаж байлаа..... Тэр хүн 2 алхмын цаана ирэхэд Сүжи хамаг нүдээ аниад уйлж эхлэлээ... Сүжигийн нулимс хацар даган урсах авч сүжи нүдээ тас анисан хэвээр хөлөө үргэлжлүүлэн татаж байлаа...
Хүйтэн зүйл хөлөнд нь хүрэх мэт мэдрэгдэхэд сүжи одоо ч айсан байх ба нүдээ нээсэнгүй... Тэр хүйтэн гар түүний хөлийг хавхнаас салгалаа.... Цусандаа будагдсан хөлний шархтай хэсгийг нь тэр илэх ба мөс шиг хүйтэн байсан гар нь түүний шархандээр ирмэгцээ дулаахан мэдрэмж төрж байсан юм.... Сүжи тайвшран нүдээ нээтэл нэгэн эр түүний хөлийг гараараа сүүлийн удаа иллээ.,,.. Сүжи түүнийг гараа авсны дараа хөлрүүгээ хартал юу ч болоогүй мэт зүв зүгээр өө сэвгүй энгийн л сүжигийн хөл байх нь тэр...
"зохиогчын тэмдэглэл"
за ерөнхийдөө бол хэн гэдгийг нь таачихсан биздээ.... 😸Би ернь өгүүллэгээ гарем талдаа эхлүүлье гэж бодсон юмаа. 😽😼Тэгэхээр Сүжи маань эгсугыхантаы бүгдэнтэй нь холбогдоно гэсэн үг..👱♀️😻 Дараагын хэсгүүд ернь бэлэн байгаа 5 vote 5 сэтгэгдэлийн дараа орноо... 👏😏Ернь цаашдааа сэтгэгдэл vote нэхэхгүйээ.... Зүгээр л эхнийх болохоор урам авмаар байсан юм😂💕