🌸Kadınlar günü🌸

7 0 0
                                    

Tarih:08.03.2016
(Atlayarak anlatıyorum tabii ki de bunun başka şeyleri de var.)Ben yine bütün içtenliğimle kadın hocalara ufak bir şeyler yapmıştım.Ve sosyal hocamız(erkekti)benimle hep satranç oynardı.O gün yine hocayı beklerken beni sevmeyen o iki çocuğun annesi gelmiş Türkçe hocamıza beni kötüleyip soruyorlardı.(Ve benim orada olduğumu görmemişlerdi ama ben konuştukları her şeyi duyuyordum.Hoca beni övüyordu falan.)Yani isteklerine ulaşamadılar hani Türkçe hocamla konuşuyorlarmış en önemli ders Türkçe ya (neden sınıf hocası yerine Türkçe hocası olduğunu da Allah bilir)Sonra sınıf hocam önümüzden geçti derse gidiyordu ve dersi bizimleydi beni çağırdı ve sınıfa gittik ders saatinde sınıfta olmadığım için azar yemiştim.(o da ayrı bir trajedi.)Neyse sonra sınıf hocamız o çocuklarla beni bir kaç kez konuşturmuştu ama iflah olmadılar ki ne yaparsın.Sınıfta bir tek onlar beni sevmiyordu.O dönemlerde okula yeni bir matematikçi hoca askerden geri dönmüştü.Ve bizim yeni matematik hocası o oldu.Eski hocamız hala okuldaydı gitmemişti ama.Bu hoca çok komikti en sevdiğim hoca o olmuştu artık(Bunu da atlıyorum belki sonra anlatırım)Biz konumuza dönelim neredeydik he tamam hatırladım.Evet bir gün"tırnak içinde söylüyorum'SEÇMELİ'matematik dersinde" iken normal değil seçmeli.Hoca bize quiz yaptı.Ve ben ufak bir hata yapmıştım. Elimde kalem bile yoktu ve kağıdıma bakmak istedim.Hoca tamam dedi derken benimle uğraşan çocuklardan biri "Hocam vermeyin kağıdını cevabı falan değiştirir şimdi"dedi.Ben de onu hocaya söyledim.Hoca da ona kızdı.(Niyah Niyah Niyah yaşasın kötülük 😈)Sonra çıkış zili çaldı ve hocayla eve dönücekken(Seçmeli matematikçi ile yani)...(Devamını 4.bölümde daha detaylı anlatıcam)

Yaşayanlar Anlar:/BELKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin