Okul kapanıyor😲

5 0 0
                                    

                                                                                                              Tarih:20.05.2017
                  Ya şu 'sevgili' muhabbeti yapanlardan nefret ediyorum.Ne olmuş sevgilim yoksa size ne kardeşim belki böyle konular bana saçma geliyor.(sevgilim olsa belki iyi olabilirdi)ama daha yaşımız çok küçük illaki böyle şeyler olucak hayatımızda ama şimdi okulun sonuna geldik sınavlar bitiyor.Derslerimize odaklanmalıyız.Burdan bütün saçma şeylere kafasını takan arkadaşlarıma ulusumun çocuklarına sesleniyorum.Bırakın şu muhabbeti baydı artık.İllaki Zaman'ı gelince olucak böyle şeyler zaten.Niye daha bu yaşınızda kasıntı yapıp kafanızı saçma salak şeylerle yorduğunuzu anlamıyorum.Ve bu bahsettiğim durum artık normalleşmiş yani millet bana anormal gözüyle bakıyor. Durum tam tersi aslında asıl ben normalim bu yaşımda çocukluğumu yaşadığım için ama bu muhabbetten bahseden herkes anormal.Bir daha ve son kez söylüyorum.Kapatın şu muhabbetleri "SIKILDIM".Büyükler kafasını yorsun bu işlerle sizde kafanızı yorun kendi işinizle.Bu arada okulun kapanmasına çok az kaldı ve çoooooooooooook mutsuzum kankam taşınınca ben ne yapıcam bir başıma.Kanka burdan sana sesleniyorum.Küstüğümüzde sana söylediğim şarkıyı hatırla bitiyor mu gerçekten hikayemiz hani biz DilaRabia'ydık.Lütfen gitme:(Son bir ay sonra ebediyen ayrılık...Neyse işte benimde 2 senemin özeti 6-7 sayfa zaten kaç sayfa olabilir ki hem iki sene çok kısa hem de benim yaşam mesafem okul ve ev arası ne bekliyorsunuz ki bu kadarı bile iyi bence.Neyse bu tarihe kadar yaşadıklarımı kabasıyla anlattım size.Artık önümde yaşanacak olaylara odaklanacağım.Gerçek günlüğüm kadar olmasa da bu da benim bir günlüğüm 'yaşam günlüğüm'.

Yaşayanlar Anlar:/BELKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin