Г.т Сехун
И тогава той започна да бяга с все сила към изхода. И аз започнах да бягам.
- Луханнннннннннннннн. Чакаййййййй. Сприиииииии. Ще ти обясняяяяяя....
Спря се. Обърна се. Плачеше.
- Какво ще ми обясняваш Сехун? Какво имаш да ми казваш? Следиш ли ме?
- Лу аз.......Аз.... Ще ти обясня!
- Недей! Млъкни. Не искам да те слушам. Ти ме нарани Сехун, нарани ме. Трябваше да ме оставиш да избягам!
- Не трябваше. Защо реши да бягаш?
- Татко е виновен. Той се опита да убие сина си!
- Аз съжалявам Лу. Затова ли се криеше?
Той кимна. Разплаках се. Отидох и го гушнах. Той ми отвърна. Зарадвах се. Тръгнахме към у нас.
Г.т Лу
Отидохме у Хуни. Ама чакай това е старото имение на дядо. Уха, добре го е обзавел. На масата имаше изграфирано моето име. Сигурно му е струвало състояние.
- Лу ела. Няма да те изям.
Станах и отидох. Той стисна дупето ми. Изстенах. С другата ръка хвана члена ми. Изскимтях. Беше хубаво. Започна да ме масажира. Надървих се. И той. Личеше му издутинада в панталоните му. С един прост замах разкъса блузата и дънките ми заедно с боксерките. Започна да масажира члена ми.
- Хуниииииииии агхх..... Ще свършва много е приятно.
Обърнах го с кучешката поза. Свалих си дънките и боксерките. Навлажних си пениса и го вкарах в Лу. Започнах да се движа с бясна скорост. Той свърши в ръката ми, а аз на дълбоко в него.
Легнах до него а той почти остана без въздух, както и аз. Охххх наистина не ми достига въздух. Целунах го а той ми отвърна.....260 Думи. Доволни?
KAMU SEDANG MEMBACA
KrisHan: Преди да те срещна
FantasiНямам да издавам нищо. Ще разберете сами Жанр: boyxboy Корица: sadreamer_01 Приятно четене