Гледна точка на Лухан
Последен ден от седмицата. Урааа. Отново съм на работа след скапаното училище. Беше скучно всеки път. Обичам работата си, но понякога ми се иска да напусна и да си живея живота. Но няма как. Майка ми е болна и трябва да се грижа за нея. Баща ми е известен бизнесмен и ме обича повече от всичко на този свят. Е и мама обича.
- Здравей Лу. - обади се шефа ми.
- Здравей! - отговорих аз
- Хей какво има? - попита Кай.
- Отново ме биха...... - отговорих с тъга аз
- Кой те е бил да ида да му смачкам фасона......
- Недей остави го. Беше при директора и го исключиха.
- Супер. Е престилката те чака.
Кимнах в знак на съгласие. Отидох сложих я и отидох на първата маса. Там стоеше един мъж облечен в черно.
- Добър ден. - казах меко аз
- Добър ден и на вас. Искам да поръчам една сладоледена торта и сок от вишни.
- Веднага идват.
Отидох дадох поръчката на клиента а аз се отместих.След два часа
Вече се прибрах и дадох на мама лекарствата.
- Омма аз ще лягам. Ако има нещо само извикай.
- Добре сине. Но знаеш че трябва да поспиш. Не може да ставаш заради мен през нощта.
- Спокойно. Така или иначе аз не спя а си играя с телефона.
- Добре ако има нещо ще те извикам.
Кимнах и излязох от стаята.На сутринта
Събудих се целия облян в пот. Имах най ужасния съм на света. И не няма да ви го кажа. Та станах облякох се и отидох при мама.
- Омма да ти направя нещо за ядене?
- Не сине преди малко ядох
- Но кога слезе до долу и се няде?
- Не съм слизала. Баща ти ми донесе закуска..
- Аха добре. Ами аз отивам на работа.Следва продължение. Знам, че е кратка но не знам какво да напиша.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KrisHan: Преди да те срещна
FantastikНямам да издавам нищо. Ще разберете сами Жанр: boyxboy Корица: sadreamer_01 Приятно четене