Κεφαλαιο 4

370 30 5
                                    

Πήγα στο προαύλιο και κάθισα σε ένα παγκάκι, έβαλα τα ακουστικά μου και άρχισα να ακούω μουσική.

Βαριόμουν να μπώ τώρα μέσα στην τάξη εξάλλου σε 15 λεπτά θα χτυπήσει και το κουδούνι.

Σηκώθηκα απο το παγκάκι και κατευθύνθηκα προς την έξοδο.

Θα ξανά γυρίσω την άλλη ωρα , μία βόλτα θέλω να κάνω.

Αρχισα να περπατάω μέχρι που ένιωσα ενα χέρι στον ώμο μου.

Γύρισα και είδα τον Tom.

Με τον Tom ήμασταν φίλοι απο μικρά κάναμε πάρα πολύ παρέα μιας και οι γονείς μας ήταν φίλοι.

Τελευταία φορά τον είδα πριν δυο χρόνια, μένει στο εξωτερικό και δεν έρχεται συχνά εδώ αφού και οι γονείς του μένουν μαζί του.

Με το που τον είδα τα μάτια μου έλαμψαν, πήδηξα πάνω του και του έκανα μια σφικτή αγκαλιά.

Ανταπέδωσε και εκείνος αμέσως.

Τον αγαπώ τόσο πολυ τον Tom είναι ο μόνος παιδικός μου φίλος.

Εκείνος μου στάθηκε οταν πέθανε ο μπαμπάς μου.

~Flashback~
Ο μπαμπάς μου θα με πήγαινε να πάρουμε παγωτό.

Ξεκινήσαμε να περπατάμε μέχρι το παγωτατζίδικο όταν ήμασταν σχετικά κοντά εγώ πήγα να περάσω τον δρόμο  αλλα ξαφνικά πετάχτηκε ενα αυτοκίνητο που έτρεχε με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα προς τα πάνω μου.

Ο οδηγός ήταν μεθυσμένος και ούτε καν κατάλαβε τι συμβαίνει ώστε να πατήσει φρένο.

Ο μπαμπάς μου πετάχτηκε αμέσως και έσπρωξε εμένα απο την άλλη μεριά του δρόμου.

Ομως εκείνος δεν πρόλαβε να σωθεί, το αυτοκίνητο πατησε εκείνον.

Δεν ήξερα τι να κάνω, ήμουν 10 χρονών.

Πήρα το τηλέφωνο του μπαμπά μου που ήταν πεσμένο λίγο πιο δίπλα και κάλεσα ενα ασθενοφόρο.

Στο νοσοκομείο οι γιατροί κάλεσαν την μαμά μου και τον αδερφό μου.

Μόλις ήρθαν ο αδερφός μου με είδε να κλαίω και ήρθε και με αγκάλιασε.

Εκείνη την στιγμή μια αγκαλιά ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν.

Η μαμά μου όμως αντί για αυτό, με χαστούκισε.

Πίστευε ότι εγώ έφταιγα που ο μπαμπας πέθανε.

Στο σπίτι ούτε που μου μίλαγε, ο αδερφός μου και ο Τom προσπαθούσαν να με κάνουν να γελάσω.

Μετά απο έναν χρόνο η μαμα έφυγε για δουλειές στο εξωτερικό και μας άφησε στην γιαγιά μας.

Απο τότε έχει έρθει 2 φορές και μας πέρνει τηλέφωνο σπάνια.

~Τελος Flashback~

The bitch can be a good girl?Where stories live. Discover now