Καθώς χορεύαμε ειδα τον Tony να νας κοιτάει με ενα εξοργισμένο βλέμμα.
Είπα να το εκμεταλλευτώ αυτό και άρχισα να λικνίζομαι ακόμα πιο προκλητικά πανω του.
Ο Tony άρπαξε μια κοκκινομάλλα που στεκόταν μπροστά του και χόρευε και την χούφτωσε ενώ παράλληλα άρχισε να την φιλάει.
Αυτή βέβαια δεν έχασε ευκαιρία και άρχισε να ανταποκρίνεται στο φιλί του ενώ το χέρι της κατέβαινε επικίνδυνα χαμηλά στο παντελόνι του.
Εε οχι!
Μα σιγά την όμορφη!
Μια τσουλιτσα ειναι!
*γιατί εσύ μωρή είσαι καλύτερη* είπε μια φωνούλα μεσα μου
Μα τι στο καλο;
Τώρα ακούω και φωνές;
Παει το έχω χάσει τελείως!
Και ναι φωνούλα εγώ είμαι καλύτερη δεν πάω με τον πρώτο τυχόν, εγώ παω μόνο με τους πιο όμορφους και φειμους!
Ενώ αυτή οτι αρσενικό βλέπει το γαμάει!
Μα γιατί κάνω έτσι τέλος πάντων;
Κάνω σαν καμία ζηλιάρα γκόμενα!
Ενω δεν έχω τίποτα απολύτως με εκείνον.
"Εισαι καλα; "με ρώτησε ο μπάρμαν και έφυγα απο τις σκέψεις μου
"Μια χαρά κούκλε" του είπα και τον πήρα απο το χέρι με κατεύθυνση τις τουαλέτες.
Με το που μπήκαμε στις τουαλέτες με χουφτωσε.
Αρχίσαμε να φιλιόμαστε μεσα στις τουαλέτες.
Τον έβαλα μεσα σε μια τουαλέτα και κλείδωσα την πόρτα.
Επεσα στα γόνατα του κατέβασα το παντελόνι και άρχισα να του παίρνω πίπα.
Μετα απο 10 λεπτά με έπιασε απο τα μαλλιά και με ανέβασε ξανά πάνω.
Μου σήκωσε γρήγορα το φόρεμα και μου κατέβασε το στρινκ αφου έβγαλε ένα προφυλακτικό απο την τσέπη του μπήκε απότομα μεσα μου και αμέσως έβγαλα έναν αναστεναγμό.
Βογγουσα ενώ εκείνος έμπαινε μεσα μου με περισσότερη δύναμη.
Το παράξενο είναι όμως πως καθώς το έκανα με αυτόν τον τύπο στο μυαλό μου ήταν ο Tony να μου τα κάνει αυτά.
Απορώ γιατί τον σκέφτομαι, εκείνος τώρα θα το κάνει με αυτήν την τσούλα
*γιατί και εσύ το ίδιο δεν κανείς τώρα;* μου είπε η φωνούλα μεσα μου και γαμώ είχε δίκιο.
YOU ARE READING
The bitch can be a good girl?
Teen FictionΗ Audrey είναι μία 17χρόνη κοπέλα που πάει β λυκείου. Είναι η πιο δημοφιλής κοπελα στο σχολείο και την ξέρουν όλοι. Είναι πολύ bitch εκεινη αλλά και οι φίλες της, Sophie και Ariel. Ο Tony είναι ο πιο μεγάλος player. Όλες οι κοπέλες θέλουν έστω μία...