Κεφαλαιο 14

252 24 3
                                    

Μέχρι που έφτασε στον κώλο μου όπου αρχισε να κάνει κυκλικές κινήσεις με το χέρι, ξαφνικά προσγείωσε με δύναμη του χέρι του και ενα μικρό βογγητο βγήκε απο το στόμα μου.

Μου άρεσε τόσο πολυ αυτό που έκανε

Στη συνέχεια έφερε το χέρι του μπροστά και άρχισε να χαϊδεύει την περιοχή μου.

Εβαλε το χέρι του μεσα απο το σορτσάκι μου που φορούσα αντί για πιτζάμα και με ευκολία μεσα απο το μικροσκοπικό εσώρουχο μου.

Τρίβει αισθησιακά την περιοχή μου και νιώθω τοσο υπέροχα.

Βάζει ενα δάχτυλο κατευθείαν μέσα μου και με κάνει να βγάλω εναν βαθυ αναστεναγμό.

Το βάζει και το βγάζει γρήγορα μέσα μου,  δεν άργησαν τα δάχτυλα να γίνουν 2 και 3.

Τα κουνούσε ρυθμικά μεσα μου.

Ενιωθα την ανάγκη να με γαμήσει.

Τοποθέτησα το χέρι μου πανω στην ευαίσθητη περιοχή του και άρχισα να το κουνάω κυκλικά και να το πιέζω.

Σκλήρυνε με την μία και αυτό με χαροποίησε γιατί κατάλαβα ότι ασκώ επιρροή πάνω του.

Ορμήσε στα χείλια μου

"Πήδα" είπε μεσα στο φιλί μας

Αμέσως τύλιξα τα δύο μου πόδια γύρω απο την μέση του ακριβώς όπως μου είπε.

Ανέβαινε τις σκάλες με εμένα πάνω του χωρίς να έχουμε διακόψει ακόμα το φιλί μας.

Ομως αυτήν την τόσο τέλεια στιγμή έπρεπε κατι να την χαλάσει

ΝΤΡΙΝΝΝΝ

Το κουδούνι χτύπησε αλλά ο Tony δεν έδειχνε να πτοείται

Το κουδούνι συνέχιζε να χτυπάει ασταμάτητα.

Διέκοψα το φιλί μας και κατέβηκα απο την αγκαλιά του για να πάω να ανοίξω κατι που εκείνος δεν σκόπευε να κάνει.

"Ειιι γιατί  φεύγεις; " είπε ενω με κοίταξε με το βλέμμα που κοιτάνε τα παιδάκια τους γονείς τους οταν θέλουν κάτι.

"Πρέπει κάποιος να ανοίξει" είπα σοβαρά και γύρισα ώστε να κατέβω τις σκάλες 

Εκείνος δεν έχασε ευκαιρία και χτύπησε τον ποπό μου.


Ανοιξα την πόρτα και ήταν..

Δεν θα το πιστέψετε!

Η ΜΑΜΑ ΜΟΥΥ!!!

Με το που την είδα τα μάτια μου Γουλβς ενω εκείνη μου χαμογέλασε γλυκά.

Εε όχι!

Δες ποιά μας θυμήθηκε.

Πίσω της εμφανίστηκε λαχανιασμενος ο αδερφός μου

Την έπιασε απο τον ώμο και την γύρισε προς το μέρος του

"Νομίζω σου είπα να μην έρθεις εδω" γρυλισε

"Αγόρι μου πως υα μπορούσα να μην έρθω να δω τα παιδιά μου; " είπε εκείνη σαν να μην είχε συμβεί ποτε τίποτα

"Ποιά παιδιά σου; Τώρα θυμήθηκες οτι έχεις παιδιά; " Ρώτησα έξω φρενών εγώ

"Αγαπη μου ξέρω οτι είχα πολύ καιρό να έρθω αλλα τώρα να μαι, είμαι εδώ μαζί σας"

"ΤΙ?  Ακους τι λες? Εχεις να πατήσεις το πόδι σου εδώ για να μας δείς τόσα χρόνια και κάνεις σαν να μην έχει συμβεί τίποτα; Δεν φτάνει ότι δεν ερχόσουν, δεν έπαιρνες ουτε ενα τηλέφωνο να δείς αν είμαστε καλά, αν έχει γίνει κάτι. Και τώρα εσύ μπορείς να λέγεσαι και μάνα; Οχι!  Εγώ δεν έχω μάνα,  μεγάλωσα μόνη μου,  η μόνη οικογένεια για εμένα τα τελευταία χρόνια είναι ο αδερφός μου!! Πως μπορείς να έρχεσαι και να μπαίνεις ξανά στην ζωή μας με το έτσι θέλω;; πάνω που είχαμε κάνει μια νέα αρχή έρχεσαι και τα χαλάς όλα! "

Είπα δυνατά μην αντέχοντας να κρύβω άλλο τα συναισθήματα μου.

Απο τότε που σκοτώθηκε ο μπαμπάς έχει ξεχάσει τελείως οτι έχει παιδιά!






The bitch can be a good girl?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant