''Kentin kokusu kirli ruhlarımıza sinmişti. Hayat , bizim için ayrımcalık yapılın 3 çocuklu bir ailenin pastası gibiydi. Eşit olmayan aralıklarla 3'e bölersin. En büyük dilimi en sevdiğin çocuğuna,en küçük dilimi pek sevmediğin çocuğuna verirsin. İşte hayat da 3'e ayrılır :
1]Büyük dilimin sahibi ( paraya para demiyenler)
2]Orta dilim ( durumları iyi ve normal olanlar)
3)En küçük dilim (açlıktan nefesi kokanlar)
İşte biz en küçük dilimin yani açlıktan nefesi kokanlar grubundayız.Başkalarının emirlerine mahkum ve muhtaç insanlarız biz. Normal kategoridekiler gibi bile sevmeye hakkımız yok.
tabi toplum içinde kesinlikle hepimiz eşitiz. Bu 100 yıl önce de böyleydi 100 yıl sonra da böyle olacaktır.
Biz aciz kullanılmış ucuz insanlarız... Ayrıca kirli ruhların sahibi bizleriz.''
''Mersa kızım gel artık yeter bu kadar dinlendiğin. '' dedemin sesiyle elimdeki süslü kalemi not defterimin arasına koyarak ayaklandım.
Dükkanda bulunan ufak ve çatlamış fakat işimizi gören aynanın karşısına geçtim ve üstümdeki mom jean ve önlüğümü çekiştirerek düzeltmeye çalıştım.
En sonunda amacima ulastim ve dedemin yanına hareketlendim.
Tam kapının önüne geldim ki dedemin elinde bir şey, derin derin bir yerlere baktığını gördüm.
artık sürekli dedemi böyle görmeye başlamıştım. ters giden bir şeyler vardı. öğrenmek için içeriye pat diye girdim.
telaşlı bir şekilde elindeki kağıt parçasını ceketinin cebine sıkıştırdı.
''O elindeki neydi dede?''
''hiç bir şey Mersa. hem sen neredesin'' diyerek konuyu değiştirmişti ve bunu fark etmiştim.
Fakat daha fazla üstelemedim ve
''İşlerim vardı dede. hem sen anneannemi hastahaneye götürmeyecek misin?''
''bende seni onun için çağırdım kızım ben şimdi çıkıyorum dükkan sana emanet akşamda kapat gel hadi bakalım kolay gelsin''
''peki anneannemi öp yerime dede'' dedim ve yanaklarına öpücük kondurarak dedemi uğurladım.
telefonu elime aldığımda tam 1024 mesaj vardı.bunlar nefes almadan mı mesajlaşıyorlardı.
okumaya üşendiğimden direk mesaj attım.
Mersa:Naber,napıyorsunuz?
ilker:sanane :)
bora:sanane :)
bersu:sanane :)
çağan: iyidir sen :)
kerim:sizene:)
mersa: nerdesiniz gerizekalılar
ilker:sanane:)
mersa:ilker :*
ilker:hııı komik
bersu:evdeyim oje sürüyorum beybim
bora:bizde ilkerleyiz
ilker:lan salak mısın niye söylüyosun bütün sırrı bozdun abv.
Mersa: bulusalım?
Bersu: Nerede?
Cagan:Where?
İlker:Why?
Bora:When?
Kerim: Who?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ GÖKYÜZÜNDEN KAYDI #WATTYS 2017
Teen FictionDaha düne kadar küçücük dünyamda anneannem,dedem ve ailem dediğim birbirinden eğlenceli beş arkadaşımla meşgulken günün birinde gelen bir teklifle okulum dahil bütün hayatım değişti. Birbirlerinden ölesiye nefret eden arkadaşlarım sonradan çıkan bi...