SGK-2

22 7 0
                                    

Sabah çocukların sesi kulağıma geliyordu ama gözümü açamıyordum. Yavaş yavaş gözlerimi araladığımda karşımdaki varlığı görmem karşısında çığlık atmaya başladım. İçeriye Çağan girdi.O girince daha fazla çığlık atmaya başladım. Benim çığlık attığımı gören varlıkta tiz bir çığlık attı.

Bu çığlık üzerine Bersu ve Bora da odaya girmisti. Bizi görünce ikisi de aynı anda şaşkın bir ifade ile baktı.Daha fazla bu korkunç yaratıkla bakışmak istemedim ve elime yastığı alarak saldırmaya başladım.

''Sen kimsin lan hayvan,odamda ne işin var çabuk cevap ver''

''Ah kızım dur lan yavaş benim ben''

''Gerizekalı İlker? Sen misin ? Aptal,öküz altıma işedim korkudan lan.''

''Ya sen harcanıyorsun burada git bir Türkiye güreş federasyonuna falan başvur ayı ayrıca benden başka kim bu kadar havalı olabilir''

Çağan"Yüzünde ki ne İlker çıkar oğlum şunu mal"deyip İlker'i azarladı.

Bunun üzerine İlker"Uf kesin tamam ne anlarsınız şakadan"deyip yalancı bir trip atmıştı. Bu çocuğu seviyordum.

"Salak salak konuşma ya yüzündeki iğrenç şeyi çıkar ya da çık"deyip ilker'i tersledim.

İlker"Hoop sakin ol şampiyon çıkarıyoz"deyip somurttu ve bana dil çıkardı.
Ben tam yatağımdaki diğer yastığı elime alıp İlker'e fırlattığım an

Çağan havada kapıp''İkiniz de sesinizi kesin!''diye bağırdı.

İlker "kahramanım diye haykırıp kendini Çağan'ın kucağına atsa da Çağan bıkkın bir tavırla kendi itti ve geldiği gibi etrafında daireler çizip dönerek geri gitti.
Bu yaptığına gülmeden edemedim.

''Ayrıca Mersa sen nasıl yatıyorsun kızım''deyip Çağan sahte bir sinirle bana kızmıştı.

"Sanırım uyurken ters dönmüşüm. "
Deyip mahçup bur şekilde sırıttım.

Çağan İlker'e dönüp;

''Hadi kız korkmuş sen niye bağırıyosun gerizekâlı?''

Deyip sinirlice baktı.

İlker sırıtarak;

"Napim tontişim bağırınca bende korktum."
Deyince hepimiz kahkahalarla gülmeye başladık ama Çağanın pis bakışlarına mağruz kalınca herkes sustu ve ortamda korkutucu bir sessizlik oluştu.

Çağan durup birden bire bir kahkaha patlatınca herkes yeniden gülmeye başladı.

Sonra Çağan bana bakıp;Kızım uyurken cins cins şeyler giymekten bıkmadın mı halâ?On yedi yaşına geldin yedi yaşındaki çocuk gibi kuzulu pijama giyiyorsun.

Deyip pis pis güldü.

''Sanane lan git işine.''
Deyip tısladım.

Çağan iki elini de yukarı kaldırıp"Tamam bişey demedim.
Üstünü değiştirip aşağı in kahvaltının başında seni bekliyoruz ve çabuk ol yoksa geç kalacağız okula."
Dedi ve odadan çıktı.

Okul kıyafetimi giyip saçımı yukardan at kuyruğu yaptım ve aşağı indim.Herkes oturmuş kahvaltısını ediyordu. Her zamanki yerime yani dedemin yanına yerleştim ve kahvaltımı yapmaya başladım.

Herkes kahvaltısını yaptıktan sonra masadan kalktı.
Dedem ve anneannemi yanaklarından öpüp çantamı alarak dışarı çıktım.

Bora homurdanarak"Kızım bi çıkamadın evden al yine geç kaldık."dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVGİ GÖKYÜZÜNDEN KAYDI #WATTYS 2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin