Sorry, ik voel me telkens zo schuldig dat ik het laat online zet. Ik ben telkens zo druk bezig of moe en heb carnaval gevierd haha. Dit stuk ga ik proberen zo lang mogelijk te maken - Bij deze! xx
Vrijdag middag kom ik langzaam naar binnen gesloft, eindelijk is het weekend. Zuchtend gooi ik mijn tas ergens in de gang neer en loop de woonkamer in. Wanneer ik naar de trap loop, zie ik Chaz daar bij een oude slaapkamer staan. Hij haalt spullen uit dozen, 'Hoi' Zeg ik kort af en loop de trap op. 'Hey' Zegt hij vervolgens, ik besluit er niet op in te gaan en loop naar boven. 'Word dat nu je kamer?' Vraag ik boven en kijk hem aan, 'Ja. Ik wil daar niet meer slapen, ik ben het zat.' Antwoord Chaz geïrriteerd.
In mijn kamer ruim ik een paar kleren op, ik pak mijn dagboek en gooi het een hoek in. Kut boek is het ook, verrader. Chaz gaat nu zelfs van kamer veranderen en dat is dan weer niet ziek? Ik zet wat muziek op, zoals gewoonlijk Kid Ink. Ik haat dit. Zou Andrea het al weten?
Hey beautiful, zullen we morgen samen naar Edwards feest? xx
Ik staar naar het bericht, ik ken het nummer niet eens. Het zou lullig zijn als ik zou antwoorden wie het is, degene is tenslotte nog online. Ik klik op de foto en zie dan Quentins selfie verschijnen. Grijnzend klik ik terug, waarom ook niet?
Sure, gezellig! Hoe laat? ;*
Ik haal je op om half 9, okay?
Okay, ik zal je niet laten wachten haha x
Mag wel, als het maar de moeite waard is. Wel mooi eruit zien, stay beautiful & see you tomorrow sweety ;* xx
Grinnikend kijk ik naar het scherm en maak er snel een printscreen van. Ik stuur het naar Ryan, what the fuck moet ik aan? Ik hang snel al mijn kleren op en kijk naar mijn dagboek. Ik verbrand het vanavond wel. Welk dagboek? Wat heb ik er eigenlijk aan?
Ik bel mijn buurmeisje Lynn op, ik kan wel wat afleiding gebruiken.
'Lynnie, zin om te chillen?'
'Ja is cool, ik ben er over 5 minuten.'
Ik hang al op, dat ging snel. Ik kleed me om - Ik doe een zwarte legging aan, een wit hemd en een zwart vest dat losjes open hangt. Snel doe ik mijn haar in een losse knot en loop naar beneden. Dit was dus een van de nadelen - Telkens als ik de trap afloop, is het eerste wat ik zie Chaz' nieuwe kamer. Op een of andere manier voel ik me zo schuldig, maar wat kan ik er nou aan doen? Chaz had het boek nooit mogen vinden, ik zie Chaz kijken. Wanneer ik hem bekijk, kijkt hij weg en loopt de keuken in. Snel schud ik mijn hoofd en loop de woonkamer in.
'Jasmine!' Hoor ik vanuit de gang, Lynn bespringt me. Grinnikend knuffel ik haar, 'Lang niet meer gezien!' Roept ze vrolijk. 'De voordeur was trouwens nog open.' Giechelt ze, 'Wil je wat drinken?' Vraag ik snel. Ze schudt haar hoofd.
Lynn is 16, ook al is ze mijn buurmeisje - Zie ik haar nooit. Ik weet niet hoe het kan, maar we zijn altijd druk bezig. Ze is lief, spontaan en druk. Ze weet niet veel over me, maar ik kan wel altijd om haar lachen wanneer ik met haar ben. Eigenlijk gaat ze met niemand om waar ik mee omga, maar ze kent iedereen wel.
Lachend loopt ze met mij m'n kamer in en ploft op het bed. 'Wauw, ik ben hier echt lang niet meer geweest! Ik mis het wel.' Ze kijkt voor zich uit, 'Alles goed?' Zegt ze vervolgens. Ik knik, 'Ja ja, en met jou?', 'Altijd!', 'Ben je uitgenodigd bij Eddie's?' Vraagt ze grinnikend. 'Ja!' Ik voel mijn vrolijkheid weer opkomen, 'Cool, ik niet. 't Word daar vast awesome! Edward is zóóóó knap he, oh my God.' Ik zie haar ogen betwinkelen, ze vindt hem echt mooi dus. 'Met wie ga je erheen?' Babbelt ze door, ik twijfel of ik het moest zeggen. Ik bekijk mezelf in de spiegel en zet weer wat muziek op. 'Quentin' Antwoord ik dan en kijk haar aan. 'QUENTIN? DE QUENTIN?' Ik knik, 'QUENTIN, OH MY GOD JASMINE DOE NORMAAL. NOOOO, ARE YOU SERIOUS?' Ik schiet in de lach, 'JASMINE HIJ IS EEN VAN DE KNAPSTE JONGENS UIT HEEL ORANGE COUNTRY IN CALIFORNIA, HOE KOM JE ERBIJ. HOE HEB JE DIT VOOR ELKAAR GEKREGEN?' Schreeuwt ze helemaal blij uit en kijkt me met grote ogen aan. Haar gezicht toont altijd heel erg goed hoe zij zich voelt, grinnikend haal ik mijn schouders op.
JE LEEST
Bezig met mijn Stiefbroer
Teen FictionJe zou maar niet denken dat het kan, alleen overkomt dit deze meid wel. De 17-jarige Jasmine is al drie jaar lang verliefd op haar stiefbroer, op wie? Ja, haar stiefbroer. Drie jaar geleden werd er bekend gemaakt in huis dat Jasmine's moeder een vr...