(V manželské poradně).Narcissa Malfoyová: Vůbec mi nenaslouchá a už mi několik let neřekl miluji tě.
Lucius Malfoy: A ty mi to snad říkáš? Naposledy ještě tenkrát ve škole. To ona je problém. Ignoruje mě a raději si čte módní časopisy.
Narcissa Malfoyová: Aspoň nechodím nasmrděná jako parfumerie! Na to nikoho nesbalíš, jestli ti nestačím.
Lucius Malfoy: Jasně, a proč flirtuješ se Snapem?! Prej si za ním byla dokonce!
Narcissa Malfoyová: Ale kvůli důležité věci, Luciusi!
Manželský poradce: Tak zřejmě vašemu vztahu chybí důvěra a komunikace. Potom se obviňujete a dedukujete si pro sebe, co se asi děje. Například u toho pana Snapea.
Lucius Malfoy: No, přesně! Co se tam dělo asi tak?! Hm?!
Narcissa Malfoyová: A co ty děláš asi pořád s mojí sestrou?! Byli jste spolu zamčený na půdě!
Lucius Malfoy: Hledali jsme něco.
Narcissa Malfoyová: Na sobě jste hledali něco možná tak.
Manželský poradce: Prosím vás, co kdybyste si oba navzájem sdělovali a vysvětlovali si situace, které vám připadají jako nevěra.
Narcissa Malfoyová: Ale on mi bude lhát
Lucius Malfoy: A ty mně snad ne? Řekneš, že jsi se Snapem tohle a tamto, ale pravda bude, že jste dělali tamto.
Narcissa Malfoyová: A tys dělal se sestrou tamto taky a budeš mi lhát, že jste něco hledali.
Manželský poradce: Neobviňujte se neustále. Váš vztah potřebuje důvěru. Mluvte spolu o všem. Dejte si tu lásku.
Lucius Malfoy: Lásku chová k někomu jinému zřejmě.
Narcissa Malfoyová: To není pravda! Já tě miluju, ale ty mě ne! Koukej kam až jsme museli jít.
Lucius Malfoy: Tak odtud odejdeme. K čemu to je? Akorát se víc hádáme. Avada Kedavra! *zabije manželského poradce*
Narcissa Malfoyová: Proč jsi to udělal?
Lucius Malfoy: Prosimtě, ještě by všude rozkřikl o čem jsme se tu hádali.
ČTEŠ
Řeči rodiny Malfoyových
AcakNetýká se řečí z knih nebo filmů! Pouze mé výmysly. Doufám, že se bude líbit. 😀