De Verhuizing

272 3 1
                                    

hey, ik ben jayden maar noem me maar jayd. ik ben 17 jaar en ik woon in New york. het is hier echt geweldig maar mijn vader moest zo nodig een baan in Londen aannemen en nu gaan we daar naartoe verhuizen. ik heb er echt de pest aan. ik wil gewoon hier blijven in New York. Pfff, wat een rotleven

*verhuizing*

''Lieverd, heb je alles !?'' hoor ik mijn moeder roepen. "jaaa-haaa" roep ik terug. ik pak chagerijnig mijn koffer en sleep hem mee de trap af. Mijn zusje zit al in de auto en kijkt uit het raam. Ze glimlacht naar me maar ik kijk chagerijnig terug. Sorry maar ik kan nu echt niet lachen. Ik stop mijn koffer in de achterbak en loop naar mijn vriendinnen die me komen uitzwaaien. "doei jayd, ik hou altijd van je" zegt josie. Tranen ontstaan in mijn ogen maar ik probeer ze binnen te houden. Ik geef de rest ook een knuffel en ga in de auto zitten. ik kijk uit het raam en zie hoe ons oude vertrouwde huis uit het zicht verdwijnt. ''tot nooit'' mompel ik.

*aankomst*

ik schik wakker. We zijn in Londen. Mijn zusje springt uit de auto en loopt gauw naar binnen en ik slenter er sloom achteraan. Ik gooi mijn koffer neer en kijk naar het huis. Groter dan ons vorige huis, wel mooi eigenlijk. Ik loop naar binnen. "MAM IK GA HET HUIS VERKENNEN MET SUUS'' schreeuw ik naar de keuken (suus is mijn zusje). "OKE LIEVERD DOE WEL VOORZICHTIG'' hoor ik haar terug roepen. Ik pak Suus haar hand en samen lopen we naar boven. Ik loop een kamer binnen die mega groot is. "Dit word mijn kamer" zeg ik snel voordat suus me voor is. "pfff, oke dan" zegt ze zielig en ze loopt verder. Ik pak mijn kleren uit mijn koffer en doe ze in de kast. Ik pak mijn telefoone en check of ik nog berichten heb. Niks. dan maar weer verder uitpakken. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en pak een donut. Als ik hem op heb trek ik mijn jas en schoenen aan en ga even naar buiten. Ik loop wat rond en het lijkt me een best leuke buurt. Ik zie veel kinderen rennen en lachen. Ik zie een school en de bel gaat. De kinderen stormen naar buiten en ik schrik als er iemand tegen me aanbotst. "sorry! ik had je niet zien staan" hoor ik een zware stem zeggen. Ik kijk op en ik kijk in de mooiste groene ogen die ik ooit heb gezien. "Maakt niet uit hoor" zeg ik stotterend. "he, ik ken jou helemaal niet, nieuw hier?" vraagt hij. "ja.." zeg ik een beetje chagerijnig. "ik wil je wel een rondleiding brengen" zegt hij en hij geeft me een knipoog. Ik krijg een warm gevoel in mijn maag. Wat is dit? "uhm, ja tuurlijk bedankt" zeg ik snel. We lopen langzaam door de wijk en vertellen elkaar info over onszelf. "zeg hoe ben je hier eigenlijk terrecht gekomen" vraagt hij. "nou, ik woonde eerst in New York maar mijn vader kreeg hier een baan en toen moesten we hier gaan wonen, en ik heb er echt de pest in'' zeg ik zuchtend. Hij kijkt me vragend aan. "Hoezo het is hier kei leuk" "nou ik was liever bij mijn vriendinnen gebleven'' zeg ik. ''ik zal er voor zorgen dat je het hier leuk gaat vinden'' zegt hij glimlachend. ''dankjewel'' zeg ik lachend. We lopen verder en we staan voor mijn huis. ''ik moet gaan voordat mijn ouders weer over de zeik zijn'' zeg ik. ''oke, mag ik misschien je nummer'' zegt hij blozend. ''tuurlijk'' we wisselen nummers uit en ik kijk snel hoe ik in zijn telefoon heet: Jayden <3... een hartje? waarom? nouja. ''doei !'' we geven elkaar een knuffel en ik loop naar binnen. ''BEN THUIS!'' roep ik. ''kom maar snel mee eten''. ik ga aan tafel zitten en denk aan wat er was gebeurt. ik voelde me fijn bij Harry (ik wist nu ook hoe hij heette doordat we aan het praten waren ;) ) was ik verliefd? nee, dat kan niet ik ken hem net. als ik mijn eten op heb, loop ik naar mijn kamer en pak mijn telefoon. "u hebt een 1 gemist bericht'' hij was van Harry. hey, ik vond het heel gezellig met je! je bent een erg leuk meisje. morgen weer afspreken? ;) xxx H. ik lachtte toen ik het berichtje lacht. hij vond me een leuk meisje. bij die gedachte sloeg mijn maag ophol. ik stuurde snel een berichtje terug: hey, ik vond het ook heel gezellig. jij bent ook een heel erg leuke jongen haha ;) is goed ! 2 uur bij school ? xxx J. ik legde mijn telefoon op mijn nachtkastje en viel in slaap.

What if i love you ? (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu