.

48 3 2
                                    

We zijn onderweg naar huis en dr valt een ongemakkelijke stilte. "dus..." zegt niall. "ja.." zeg ik en niall kijkt me glimlachend aan. harry kijkt zielig uit het raam en fronst. hij ziet er schattig maar ook gebroken uit. "harry, wat is er?" vraag ik zo zacht mogelijk. "niks, laat me nou maar" en hij duwt me weg "oh oke, sorry hoor" snauw ik. hij kijkt me aan en spant z'n kaak. wat is er toch met hem? ik laat het rusten en ga dr maar niet op in. als we thuis zijn aangekomen ren ik naar binnen en ga op de bank zitten. "hey, Laure en jayden ? blijven jullie nog n nacht slapen?" vragen Louis en Zayn met n rot grijns op hun gezicht. Laure kijkt me bang aan. "umm.." begin ik. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet gaan zeggen. "ik weet het niet..." zegt Laure snel achter elkaar. Harry kijkt me vragend aan. ik geef hem een 'ik leg het je later wel uit blik' en hij draait zich weer om naar Louis en Zayn. "nouja, doe maar" zeg ik. ik bedoel.. wat kan er gebeuren ze gaan ons heus niet verkrachten ofso, lol. "ik bel wel even mn moeder" zeg ik en ik loop naar de gang. als de telefoon 3 keer over gegaan is hoor ik haar lieve stem. "hee Jayd!" "hey mam, is het goed als ik nog n nacht bij harry slaap?" vraag ik zo lief mogelijk. "oh, waarom .. Jayd je bent nog veel te jong voor-" "Mam, stop, er zijn andere jongens bij en een meisje" "oh.. nou oke maar haal je niks in je hoofd" schreeuwt ze half door de telefoon. "nee mam, doei" zeg ik en ik hang op. pffff bahbah, ouders. ik loop de kamer in, en ja hoor; niall heeft allemaal eten neer gelegd. "niall hoe kan je eten en gewoon dun blijven whattefack" vraag ik. "ja idunno.. t is gewoon zo" zegt ie zonder me aan te kijken. ik grinnik en ga naast Harry zitten. Harry. wat zijn we nu eigenlijk van elkaar? ik bedoel, we hebben gezoend maar we hebben niks en, ja.. ik voel niet echt veel voor m... een heeeeeeel klein beetje maar misschien ergens. maar so what hij vind mij toch niet leuk. hij kan elk meisje krijgen die die ziet want hij is "de hunk" van de stad. maar we hebben gezoend.. maar misschien doet ie dat met meer meisjes gewoon voor de lol. een braakneiging komt naar boven en ik voel me.... jaloers? bij het idee van al die meisjes. ik wil geen friends with benefits worden hoor. want iel, dan ben je zo'n hoer. nja, k ga er binnekort eens met Laure over praten, s kijken wat zij er van vind. ik leg mijn hoofd in mn kussen en pak mijn telefoon. een berichtje popt op mijn scherm en ik klik hem aan. een onbekend nummer. "hee, kom je vanavond naast mij liggen ? xx" ik kijk vragend de kamer rond. Laure kijkt tv dus nee, die is het niet. Louis kijkt op z'n telefoon maar ik zie dat ie n filmpje kijkt met oortjes in. harry kijkt tv. niall eet, duh. zayn. hij kijkt me aan met n glimlach. een lieve glimlach. watzdit? ik kijk bot terug en zeg; "nou.... NEE DOEI." en verstuur het. ik leg mijn telefoon weg maar veel zin heeft het niet want ik krijg meteen een nieuw bericht binnen; "hmmm.. oke dan ;)" ik zucht en klik hem weg. wat heeft die jongen toch?

----------------------------------------------

----------------------------------------------

HOOOOOI, sorry dat ik zo facking lang niks heb ge-update 😫 maarja, hier is een stuk! ik ga proberen om het meer te gaan uploaden maar school begint youknow.. eeeeeen ja.. school sucks. dus ja.

vote?

comment?

loveyouall' x

What if i love you ? (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu