De Date

95 4 1
                                    

heeee lezers. dit is mijn eerste verhaal ;$ ik hoop echt dat jullie hem leuk vinden. ik porbeer iedere dag iets te schrijven maar soms lukt het niet altijd vanwege school en al die shit. nouja ENJOY! xx

De volgende dag word ik wakker gemaakt door mijn zusje. "Wake uppppp" schreeuwt ze terwijl ze op mijn bed springt. "mmhhh" mompel ik. Ze rent mijn kamer uit en ik pak mijn telefoon. Harry heeft gereageerd: jaa is goed, tot morgenmiddag ! xx. Ik glimlach en loop mijn kamer uit. Mijn zusje zit al aan de keukentafel en ik ga erbij zitten. Ik eet wat en ik ga me aankleden. Ik pak mijn spijkerbroek met mijn Nikes en mijn Abercrombie & Fitch sweater. ik doe mijn haar in een slordige vlecht en loop de trap weer af. TRRRRIINGGG. ik loop naar de voordeur en zie en meisje staan met blonde haren. "hoi, ik woon naast je en de post was verkeerd was verkeerd bezorgt dus ik kom het eventjes brengen" zegt ze met een lief stemmetje. "oh dankjewel, ik ben Jayden" "ik ben Roos". Ze geeft me het pakketje en loopt weg. "he, wil je misschien even binnenkomen? ik heb vandaag niks te doen alleen moet ik om 2 uur weg" zeg ik gauw. "ja graag". we lopen samen naar binnen en kletsen wat. "waarom moet je eigenlijk om 2 uur weg ?" vraagt ze. "oh ik heb met een jongen uit de buurt afgesproken. "ooeehhh hoe heet hij, misschien ken ik hem!" zegt ze. "harry" wauw bij het uitspreken van zijn naam krijg ik al vlinders in mijn buik. "omg, harry!? die populaire jongen! heb je misschien ook contact met zijn vriend Niall? ik ben daar al jaren lang verliefd op" zegt ze en ze begint te blozen. "nee sorry, maar ik zal het vragen" ze glimlacht en we kletsen verder. ondertussen is het al kwart voor 2 en de school is best ver lopen. ''shit, ik kom nog te laat !'' zeg ik. ik laat Roos naar buiten en ik loop door naar de school met een glimlach op mijn gezicht.

aangekomen bij de school staat harry met zijn telefoon al op me te wachten. ik loop zachtjes naar hem toe. "BOE!!" schreeuw ik. van schrik laat hij zijn telefoon uit zijn handen vallen. "oh sorry" zeg ik lachend. hij pakt zijn telefoon op en lacht mee. "nooit meer doen, ik schrok me dood man" zegt hij. "zullen we maar gaan" vraagt hij. "waar gaan we heen dan?" "dat is een verassing" ik word nieuwsgierig en stap zijn auto in. ik heb heel de tijd een blinddoek voor mijn ogen en zucht diep. ''niet kijken he!" zegt hij. ''nee nee'' zucht ik. als de auto stopt stap ik uit en voel ik iets zachts onder mijn voeten. hij pakt mijn hand en trekt me mee. ''waar gaan we nou heen ?!'' vraag ik ongeduldig. ''wacht nog heel even''. ik zucht en ga zitten. ''oke, kijk maar'' ik doe mijn blinddoek af en moet even wennen aan het licht. als het gewend is zie ik een prachtig weiland met "daarachter hoge bergen. de lucht is helder blauw en je hoort de vogels fluiten. overal in het veld staan gekleurde bloemen. ''wauw...'' zeg ik zacht. hij glimlacht en zegt ''zie je wel dat het hier best leuk is''. hij pakt mijn hand en we lopen door het weiland naar de bergen. hij is zo lief en omg zo knap. tijdens het lopen raakt zijn hand de mijne en ik schrik. ik glimlach en loop door. als we op de top van de bergen zijn ga ik zitten en geniet van het uitzicht. ''het is hier echt prachtig harry'' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. ''weet ik'' zegt hij en we kijken weer naar het uitzicht.

Harry's POV.

''het is hier echt prachtig harry'' zegt Jayden. ze glimlacht zo lief naar me. wauw wat is ze mooi. ''weet ik'' zeg ik snel. we kijken naar het uitzicht en ik probeer haar hand te pakken. ze schrikt, ze kijkt naar onze handen en dan naar mij. ze glimlacht zwakjes en kijkt gauw weer voorruit. ''jayden...'' zeg ik zacht. ''ja ?'' ''ik vind je echt een heel mooi en leuk meisje, ik heb nog nooit zo iemand als jij ontmoet ook al ken ik je pas 2 dagen. het voelt als 2 jaar. je bent echt een grappige en lieve meid.'' ik voel dat ik bloos. ''wat lief ! ik vind jou ook heel leuk en uhm... mooi'' ik zie dat ze begint te blozen ''en je bent ook heel grappig en heel erg verrassend'' voegt ze eraan toe terwijl ze een knipoog geeft. ik voel kriebels in mijn maag en breng mijn hoofd dichter bij die van haar....

Jayden's POV.

Harry's hoofd komt dichterbij. ik schrik maar doe maar mee. langzaam voel ik zijn zachte lippen op die van mij. een schok gaat door mijn lichaam en vlinders gaan rond in mijn maag. ik sluit mijn ogen en geniet van dit moment. hij laat los en kijkt naar de grond. heb ik nou net mijn eerste zoen gehad ?!. ''sorry, ik kon het niet laten'' zegt hij blozend. ''m-maakt niet u-uit hoo-rr'' zeg ik stotterend. hij glimlacht en pakt mijn hand. we lopen terug naar de auto en rijden ergens heen wat ik niet ken. ''waar gaan we heen?'' vraag ik. ''naar mijn vrienden''. ik schrik, zijn vrienden, dus misschien ook Niall! ik hoop het maar want het zou zo leuk zijn als Roos en Niall een koppel zouden zijn. we rijden verder en we komen aan bij een mega huis. blijkbaar het huis van Harry. we bellen aan en een blonde jongen doet open ''harry !'' zegt hij en hij geeft hem een high five. ik sta er een beetje ongemakkelijk bij. ''en wie is dit meisje?'' vraagt niall terwijl hij naar me kijkt met een glimlach. ''jayden'' zeg ik en ik geef hem een hand. ''niall'' zegt hij. Niall?! heuujj dat word koppelen. ik loop achter hem aan en hang mijn jas op. ik hoor allemaal jongens stemmen en een meisjes stem. Ik loop achter Harry de kamer in en zie ze allemaal op de bank zitten. ''harry, ben je dr weer, wat vond ze ervan?'' vragen alle jongens door elkaar. wacht, ze wisten het? wtf, hoezo? nouja.. ''ze vond het super mooi, toch?'' hij kijkt me vragend aan. ''jaa het was prachtig'' zeg ik en glimlach naar de jongens. harry stelt iedereen voor ''dit is louis, dit liam, zayn en Niall maar die had je net al gezien'' ''ohja en dit is Laure, het vriendinnetje van Liam'' voegt hij eraan toe. ''hoi, ik ben Jayden'' zeg ik en ik geef haar een hand. ''Laure'' zegt ze lief en ze glimlacht. we kletsen wat en ondertussen gaan ik en Laure wat drinken halen. ''dus jij bent het vriendinnetje van Liam, right?'' ''ja ik kan het zelf nog steeds niet geloven, hij is zooo leuk'' zegt ze smeltend. ik lach en ze lacht al gauw mee. ''maareh, hoe zit dat nou met jou en harry?'' ''we hebben gekust toen we op de bergen zaten'' zeg ik blozend. ''SAY WHAT, GEKUST ?! TELL ME EVERYTHING'' schreeuwt ze super hard. ''shhhhttt, gek! je laat heel de buurt meegenieten'' ze giechelt ''sorry..'' zegt ze en we lopen even naar boven. daar vertel ik haar alles. ''damn wat romantisch, deed Liam dat maar'' zegt ze als ik klaar ben. ''ik heb gehoord dat hij je mega leuk vind en dat hij het over niks anders heeft, als ik Liam mag geloven'' zegt ze. ''what, noway.. wie vind mij nou leuk ?! die kus was gewoon een ongeluk, we zijn vrienden'' zeg ik gauw. ''jaja...'' zegt ze sneaky en we lopen terug naar beneden.

What if i love you ? (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu