Romantisch oehoeh ;)

7 0 4
                                    

heeee, sorry dat ik zo weinig schrijf maar ik heb t gevoel dat ik lezers verlies. als dat niet zo is dan moeten jullien dat wel even in de reacties zetten aub. thankssss. loveyouall xxx Eliza

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laure pov. 

ik slaap vanavond naast Liam. omg hij is zo leuk. ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat hij mn vriendje is. elke dag vind ik hem leuker. ik ontmoette hem eigenlijk bij een concert.

FLASHBACK..

oke omg vandaag ga ik naar een one direction concert met mn moeder. ja.. mn moeder... nja zij had de kaartjes gekocht en ben dr zo dankbaar dat t me niet zo veel uitmaakt want OMG IK GA NAAR 1D. oke focus, eerst nog deze wiskundeles overleven. TRRINNGGG. yes, omg yes, uittttt. ik ren naar mn kluisje en pak mn jas en huiswerk. ik ren naar mn fiets en ik trek hem eruit. waardoor er een domino rails van fietsen ontstaat, oeps.. nja doet dat conierge wel opruimen (A/N idunno hoe je congierge schrijft, sorry) ik race naar huis en aangekomen gooi ik mn jas en tas neer. ''MAAAAMMAAA BEN THUISS'' roep ik hard door het huis heen. ik ren naar boven en uitgeput bereik ik mn kamer. pffff. wat ben ik soms snel lol. ik maak al mn huiswerk en ga snel eten. onderweg naar het concert gieren de zenuwen door mn lijf, ik ga zometeen mn enige echte idolen zien. can u fucking believe this, yes? well i dont. 

als we er zijn lopen we met een hele stoet gillende en zingende fans naar het stadion en ik begin echt ontzettend zenuwachtig te worden, ik ga zometeen flauwvallen man. als we er zijn lopen we naar onze stoelen. als ik achter me kijk is mama opeens weg. omg nee, ik raak nu in paniek. oke, kalm kalm. ik loop naar de eerste de beste beveiliger en leg uit  wat er aan de hand is. ''kom maar meiske, ik zal dr wel zoeken, jij kan ondertussen even wachten, loop maar mee''. ik loop achter hem aan en kom in een gang met echt 1020948093 deuren. op eentje staat: kleedkamer One Direction en ik wil gillen, schreeuwen, huilen, maar ik hou me in.. de man stopt voor hun deur en voordat hij hem kan open doen loopt er iemand naar buiten en knalt tegen me aan waardoor ik op de grond val. ''omg het spijt me zo, gaat het!?'' hoor ik een wel heel bekende stem zeggen. ''ja hoor, het gaat pr- . ik stop met praten en kijk in de 2 mooiste bruine ogen die ik ooit hebt gezien. de ogen van Liam. ''oh-oh my god.. jij.. maar.. wat.. omg.. JIJ BENT FUCKING LIAM PAYNE WHATTEHEL!" schreeuw ik uit. Liam legt zn hand op mijn mond en fluistert, ''sssshttt, straks horen de fans je gekkie!''. hij haalt zn hand van mn mond en ik zucht. oke laure, be cool, dont stress. pfffff. ''wat kom je hier eigenlijk doen?'' vraagt hij ontzettend lief omg slijm slijm. ''um, ik kwam naar jullie concert en raakt mijn moeder kwijt dus de beveiliger hier gaat mn moeder zoeken en ik moet hier wachten'' leg ik uit. ''ahh oke, nou kom maar binnen!'' ik loop naar binnen en mn mond valt open. heel one direction zit voor mn neus. oh my gad, dont freak out. ''hee, wie ben jij?'' vraagt iedereen tegelijk. creepy. ik lach en zeg: '' ik ben mijn moeder kwijt en moet hier wachten tot de beveiligers haar hebben gevonden'' ze glimlachen en knikken. ''ga lekker zitten, euh...'' ''Laure'' zeg ik lachend. ''ja, laure'' zegt louis snel. ik glimlach en ga naast Liam zitten die een arm om me heen slaat. omgomgomg. ik hou t niet meer van de zenuwen gewoon. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 12, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

What if i love you ? (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu