2 lovers?

56 3 0
                                    

Jayden's POV.

Laure en Liam komen terug naar binnen en Laure kijkt mega blij naar haar hand. oh. my. fucking. god. dat. is. een. fucking. grote. ring. ''LAURE BEN JE VERLOOFD OFWA'' schreeuw ik. Liam en Laure lachen hard maar ik en de jongens kijken hun vragend aan. ''nee lieve schat, het is een beloftering'' zegt ze terwijl ze glimlachend Liam aankijkt. ''aaaahhww'' zeggen ik en de jongens. Laure giechelt. ''ey, blijf je slapen Jayden?'' vraagt Harry. ''uhm, als Laure dan ook blijft slapen wel'' ''jaa is goed' ''SLEEPOVUUURRR'' schreeuwt Niall en we liggen allemaal dubbel. we gooien wat matrassen bij elkaar, pakken veel cola chips en popcorn en wat films. Als de film is afgelpopen gaan we 7 minutes in heaven doen. (voor als je het niet kent, dan draai je met een fles en op degene die die uitkomt moet je 7 minuten in de kast) Harry pakt de fles en draait eraan. oh god. de fles stopt bij mij en ik kijk Harry blozend aan. ''OKE DOEEGG HAVE FUN'' schreeuwt Zayn waardoor iedereen heel hard begint te lachen. We worden de kast in geduwd en we horen hem op slot gaan. ja, daar sta ik dan. met harry in een donkere kast. ''uhm...'' zegt harry. ''en nu?'' 'ik heb geen idee'' zeg ik maar. ik voel zijn hand de mijne pakken en ik voel de muur achter me. ''um, harry, we zijn toch gewoon vrienden he?'' zeg ik gauw. ''ja...'' ik voel zijn adem tegen mijn gezicht, dat betekent dat hij erg dichtbij is. ik schrik ervan. hij komt steeds dichterbij en dan, ja hoor, ik voel zijn lippen alweer op de mijne. ik vind hem niet leuk, toch? hoe komt het dan dat ik niet wil dat dit stopt. dan schiet de deur open en staat Zayn in de deuropening. ''ja genoeg..'' hij kijkt me boos aan en ik kijk arrogant terug. ''je vond hem toch niet leuk'' zegt hij als Harry al terug in de kamer is. ''nee vind ik ook niet, maar hij kuste me opeens'' ''jaja.'' zegt hij en hij rolt met zijn ogen. ik loop maar gauw door en ga weer zitten. Louis is aan de beurt. hij stopt op Laure. ik lach en duw ze de kast in. Liam kijkt een beetje bang. ''er gebeurt niks hoor lieffie'' zegt laure snel. Liam glimlacht en loopt terug. dan horen we allemaal zoen geluiden en Liam schrikt zich rot. hij rent naar de kast en maakt hem open, en ik sta achter Liam mee te kijken. daar staan Laure en Louis naast elkaar heel mongolisch een duckface te maken en allemaal kus geluiden te maken. we liggen helemaal dubbel. als we weer bijgekomen zijn gaan we maar slapen. 

de volgende ochtend zie ik dat louis en Laure al wakker zijn. ik hoor raar gepraat in de gang. ik probeer het te volgen. ''waarom niet ?!" sist Louis. ''omdat ik al met Liam ben..'' hoor ik Laure snikkend zeggen. ik loop naar de gang. ''wat is hier aan de hand?'' sis ik. Laure staat te huilen en Louis kijkt me geschrokken aan. ''niks..'' zegt louis en loopt snel naar de woonkamer. Laure trekt me naar boven en gaat op het bed van Harry zitten. ''wtf is er gebeurd?'' schreeuw ik ietsje te hard. ''sssstt, straks hoort ie het!'' fluistert ze. ''nou kijk, ik werd wakker en liep naar de wc. toen ik klaar was liep ik de gang in en toen stond louis daar. hij duwde me terug en zei dat hij me wel echt wou zoenen in die kast enso, dat had hij toen in de kast trouwens ook geprobeert maar ik duwde hem weg. en toen vroeg hij waarom ik het niet wou enso. en als ik het tegen iemand zou vertellen dan zouden er problemen komen, dus please hou je mond oke.'' zegt ze snikkend. ''omg laure, zayn bij mij, louis bij jou. het word als maar gekker hiero. maar schat, gewoon naar me toekomen als er weer iets gebeurt he ! niet vergeten'' zeg ik terwijl ik haar troost. ''weet ik toch..'' zegt ze en ze glimlacht.

heeeee lieve lezers. sorry voor het korte stukje maar ik heb niret zoveel tijd. maarja ENJOY doeeeiii x

What if i love you ? (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu