က်ြန္​​ေတာ္​့ဒုကၡ

139 24 3
                                    

" Ting Tong..........."

       အိမ္​​ေရွ႕တံခါး bell ကို နွိပ္​ၿပီးသကာလ က်ြန္​​ေတာ္​့​ေနာက္​မွာ ရပ္​ၾကည္​့​ေနတ႔ဲ Xiumin ကို လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​.......

Mama - Oh Sehun-------------

       တံခါးဖြင္​့ျပီး လူသတ္​​ေတာ့မယ ္​့အသံ​ေၾကာင္​့ က်ြန္​​ေတာ္​ ၾကက္​သီး​ေတြထသြားမိတယ္​။

Sehun - Mama?....

       က်ြန္​​ေတာ္​ ​ေဇာ​ေခ်ြး​ေတြျပန္​ကာ ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ မီး​ေတာက္​​ေနတ႔ဲ မ်က္​လံုးန႔ဲ ​ေအးစက္​စက္​ႀကီး ျပန္​ၾကည္​့​ေနတ႔ဲ Mama........

Mama - Oh !.....သမီး​ေလးလည္​း ပါတာပဲ......ဝင္​ပါဦး!!

       ​ေနာက္​က Xiumin ကို လည္​းျမင္​​ေကာ ခ်က္​ခ်င္​းကို သၾကားျဖဴး အုန္​းနို႔စမ္​းၿပီး ခ်ိဳခ်ဥ္​စားထား သလို ျဖစ္​သြားတ့ဲ Mama ကို ၾကည္​့ၿပီး ပါးစပ္​​ေဟာင္​း​ေလာင္​းျဖစ္​ရသူက က်ြန္​​ေတာ္​ပါ​ေလ....
ၿပီး​ေတာ့လည္​း သားအရင္​း က်ြန္​​ေတာ္​့ကို ​ေက်ာ္​ၿပီး Xiumin ကို လက္​ဆြဲကာ အိမ္​ထဲ​ေခၚသြား​ေလရ႕ဲ။ဟို ​ေပါက္​စီမကလည္​း မလိုက္​ခ်င္​ရွာပါဘူး.....တစ္​ခါတည္​းကို ပါသြားတာ......

Sehun - Mama?.....

Mama -  တံခါးပိတ္​ခ့ဲ......ဒါနဲ႔ သမီး​ေလး ဘာစားမလဲ ? မနက္​​ေစာ​ေစာစီးစီး Project အတြက္​ လုပ္​​ေနရတာဆို​ေတာ့ ပင္​ပန္​း​ေနမွာ​ေပါ့။

Xiumin -  ရပါတယ္​ အန္​တီ Yoon Min.......သမီးနာမည္​က Kim Xiumin ပါ။မ​ေန႔ညက ဖုန္​းဆက္​တ့ဲတစ္​​ေယာက္​​ေလ။

Yoon Min - Oh ! နာမည္​ကို​ေတာ့ မ​ေန႔ညက ဖုန္​းဆက္​ကတည္​းက သိၿပီးသားပါကြယ္​....

Xiumin - ​ေတြရတာဝမ္​းသာပါတယ္​အန္​တီ.....သမီးတိ့ုက ခဏပဲ....ၿပီးရင္​​ေက်ာင္​းျပန္​သြားရမွာ.....Project ကိစၥကတစ္​ဝက္​တစ္​ျပတ္​ က်န္​​ေသးတယ္​​ေလ။ခု​ေတာင္​ Senpai က အက်ၤ ီ ီလဲခ်င္​တယ္​ဆိုလို႔ ခဏ ခြင္​့​ေတာင္​းၿပီးထြက္​လာတာ.....

Sehun - အန္​?

      သူဇာတ္​သူနိုင္​​ေအာင္​ကသြားတ့ဲ ငတိမကိုၾကည္​့ရင္​း ဘာ​ေျပာရမွန္​းမသိ.....Mama ကလည္​း သူ​ေျပာသမ်ွယံု မဆိုးပါဘူး....Oh Sehun တို႔ဘဝ သာယာၿပီ​ေလ.....

က်ြန္​​ေတာ္​နွင္​့ မ​ေကာင္​းဆိုးဝါးဖမ္​းသူမ​ေလး ( ​ေခတၱရပ္​နား )Where stories live. Discover now