Ogólny Opis:

32 2 1
                                    

Postacie:
-- Clarise ~ 17 lat, brązowo-włosa i szaro-oka dziewczyna, gustuje w ciemnych motywach ubioru, umie utrzeć nosa, ma zdiagnozowaną chorobę psychiczną.
-- Mama Clarise, Anabelle ~ 35 lat, brązowe włosy i zielone oczy, ubiera się wyzywająco, nie umie znaleźć konkretnej, stałej pracy, stara się byc blisko Clarise lecz często nastolatka zostaje sama.
-- Ojciec Clarise, George ~ 39 lat, czarne włosy i brązowe oczy, ubiera się w różnych stylach ( tak jak on sobie zechce), ma pracę ogrodnika, rzadko odwiedza rodzinę ale zawsze coś, często się kłóci z żoną, córka jest jego oczkiem w głowie ale też rzadko są razem.
-- Brat Clarise, ??? ~ ????
-- Ciotka Clarise, Marie ~ 41 lat, rude włosy, niebieskie oczy, ubiera się luźno/ jak normalna ciotka, stara się zrozumieć Clarise, spędza z nią więcej czasu niż rodzice.
-- Postacie z CreepyPasty ~ Jeśli to czytacie to nie muszę wam ich opisywać, powinniście znać postacie jeśli chcecie zrozumieć książkę.
-- Przyjaciel Clarise, Jason ~ 17 lat, niebiesko-oki brunet, ubiera się normalnie, stara się pomóc Clarise, jest jej przyjacielem od dziecka.
-- Brat Jasona, Max ~ 16 lat, niebiesko-oki blondyn, ma mieszane myśli co do swojej orientacji, ubiera się normalnie, jest cichy ale ma poczucie humoru.

Dziewczyna jest gnębiona w szkole. Rani się dla własnej przyjemności. W odwiedziny, na miesiąc przyjeżdża jej Ciotka - Marie. Dziewczyna poznaje zakamarki lasu za 13 ulicą niedaleko jej domu. Sprawa się komplikuje.
Dziewczyna zostaje porwana przez sektę/bandę. Jej psychika totalnie siada. Po jakimś czasie, Jason, przez przypadek odnajduje dziewczynę przy 13 ulicy. Jednak i on zaczyna pakować się w to bagno.

Na początek książki chciałam was ostrzec.
Ta książka posiada przekleństwa, podteksty seksualne (rzadko) i motyw "CreepyPasty".
Postaram się napisać moje wypociny tak, aby wam się spodobało.
                            Miłego czytania.
                                          ~Tajemnicza

Bloody DollyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz