8

11.1K 349 156
                                    

Krk mu zasypával polibky. Byl přitisknutý mezi stěnou kabinky a Harryho tělem. Velké dlaně mu mačkaly zadek a zároveň ho držely ve vzduchu.

,,Ah Harry." zavzdychal Louis když mu drsně skousl bradavku. Jeho tričko už dávno neplnilo roli pokrývky těla nebo tak něco, našlo uplatnění v oboru podlahové údržby, leželo schumlané na zemi hned vedle schozeného toaletního papíru.

Po několika dalších minutách plných dravého líbání, a osahávání všech odhalených partií těla ho Harry spustil na vlastní nohy. Louis hned využil příležitost a zbavil i Harryho svršku, ohleduplně ho však pověsil na věšáček na dveří.

Chvilku se díval do těch krásných zelených duhovek, než ho Hazz prudce otočil a přitiskl tváří ke stěně. Natlačený na jeho zádech mu líbal krk a šeptal do ouška nepříliš svůdná, ale zato velmi velmi vášnivá slůvka.

Menší mezitím zápasil s jeho páskem a zipem upnutých ryflích. Po marném pokusu byl nucen otočit se k němu zase čelem.

,,Třesou se ti ruce maličký." ušklíbl se hravě kudrnáč.

,,Netřesou." odporoval mu tvrdohlavě.

,,Takže ti nebude vadit, když udělám tohle." pousmál se a dlaněmi zamířil k jeho zadečku, ,,nebo tohle." posunul dlaně podél boků, až se dostal k místu, kde se proti pevné látce džín vzpínala Louisova tvrdá erekce.

,,A-ah Harry." zakňučel ublíženě Louis.

,,No šup šup zlatíčko, daddy ti pomáhat nebude." při této přezdívce se menšímu ruce rozklepaly ještě více.

Po několika marných pokusech se mu přece jenom podařilo dostat přes hotovou pevnost Boyard a stáhnou Harryho černé úplé ryfle.

Harry ho s pobaveně sledoval, jak klesá na kolena. V očích tisíce proseb, jen jedna ho však v tuto chvíli tížila nejvíce.

,,Můžeš maličký." pokynul mu hlavou.

Louis jakoby na tento povel čekal. Během vteřiny už jeho dlaně přejížděly přes jemnou látku Harryho boxerek. V místě, kde byla za látkou schovaná špička penisu se tvořila nemalá mokrá skvrna. Louis vyzývavě přejel jazykem po celé jeho délce, načež téměř s potěšeným výrazem na tváři zajel prsty za lem Calvinek a stáhl je kamsi se kolenům.

Párkrát přejel po už bolestně tvrdém penisu, palcem ho poškádlil na špičce a vzal do pusy.

,,A-ah Lou." zachraptil kudrnáč, když sledoval, jak mizí v těch měkkých polštářcích.

To teplo, to jak stáhl tváře při každém pohybu dopředu a zpět, to jak si jazykem pohrával s jeho špičkou... To vše ho dostávalo do kolen.

,,Oh Lou, kurva." zanadával tiše, když už cítil, že není daleko od té pomyslné hranice rozkoše.

Prsty mu zapletl do jemných vlásků, taháním si určoval tempo, které Louis ochotně dodržoval. Harryho dech se čím dál tím zrychloval. Vzdechy byly čím dál hlasitější, až zaklonil hlavu a se sprostou nadávkou se udělal do těch proklatě dobrých úst.

Louis se na něj díval, celý obličej mu zářil štěstím, že dovedl Harryho k takové reakci.

,,Byl jsi skvělý." pochválil ho a políbil na tvář, co samozřejmě vedlo k dalším prohloubeným polibkům. Posadil se na záchodovou mísu a Louise si přitáhl k sobě.

Menší stál mezi jeho rozkročenýma nohama v plném očekávání. Kudrnáč mu přejel prsty přes hrudník až se zastavil na pásku od kalhot.

Plugboy {Larry Stylinson♡}Kde žijí příběhy. Začni objevovat