10

7.6K 335 54
                                    

Stál natisknutý na Kudrnáče, který si ho u sebe pevně přidržoval. Splašeně dýchali.

,,Páni." zavzdychal tiše menší, když se od těch dokonalých rtů pomalu odtáhl.

,,Lou." zašeptal svým tak svůdným chraplákem.

,,Joshi."
Harry strnul. Dlaní přestal přejíždět po jeho hladké tváři s mírným strništěm.

,,Eh, co?"

,,Jen si z tebe dělám srandu." tiše se rozesmál nad svým vtípkem.

,,Moc vtipný, Suzanne."

Louise by se v ten moment krve nedořezal. Vrhl na Harryho naštvaný pohled, který spíš překrýval ublíženost, co se rozlévala po celém jeho těle.

,,Tohle byla podpásovka Stylesi." odtáhl ruce z jeho ramen, naštvaně do něj dlaněmi strčil, někde v místě prsou, otočil se a s křikem sprostých nadávek opustil klub.

,,Kretén jeden!" ulevil si, když se sesunul na lavičku u autobusové zastávky.

,,A já si myslel- bože jsem takový idiot!" spustil hlavu do dlaní, lokty se opřel o kolena.

Roztřesenými prsty si promnul oči, ze kterých mu utíkaly neposedné slzy. Chtěl na něj být naštvaný, nebo alespoň na sebe, ale spíš ho užírala myšlenka, že už se nikdy nedotkne těch měkkých rtů, že už se nikdy nepodívá do těch překrásných duhovek, nebo alespoň ne tím pohledem.

Před očima se mu míhaly jednotlivé výlevy ze společných chvil.

Harry líbající mu krk a šeptajicí neřestná slůvka.
Harry vytvářející mu cucfleky po celém krku.
Harry šukající ho v ordinaci- na lehátku.
Harry šukající ho v ordinaci- na podložce určené pro tělesné cvičení. (I teď se musel pousmát nad tím paradoxem. ,,Však cvičíme!" odporoval mu v tu chvíli kudrnáč.)

Harry líbající ho na záchodech v klubu.
Harry šukající ho na záchodech v klubu.
Harry šuk-...

,,Já jsem fakt hovado." ulevil si naštvaně. Nechápavě pokroutil hlavou, když si uvědomil, že si zatím drží skvělý průměr.  Téměř co hodina spolu, to minimálně jedno sexuální dostaveníčko, no skoro dvě. Vlastně to vychází na tři, ale co už.

Další neposedná kapka, další neposedná vzpomínka.

,,Lou? Lou!" uslyšel pár desítek metrů před sebou křik, který nepatřil nikomu jinému, než tomu kudrnatému zmetkovi.

,,Louisi." udýchaně se posadil na dřevěnou lavičku tak, aby se nedotýkal Louise, ale aby zase neseděl moc daleko.

,,Jdi pryč Stylesi."

,,Lou..."

,,Jdi. Pryč."

,,Ale já-"

,,Vypadi!" zakřičel hystericky. Hlas mu pomalu selhával, cítil, jak se mu klepou ruce, nad slzami už téměř neměl kontrolu. Nechtěl brečet, ne před ním.

,,Fajn, už jdu." zvedl obranně ruce a vstal z lavičky, ,,proč bych tady měl ze sebe dělat šaška?" pokroutil nechápavě hlavou.

,,To opravdu nemám zapotřebí." zaprskal než dlouhými, sebevědomými kroky odešel.

Louis se na něj nevěřícně koukal. To mu vážně nestál ani za vysvětlení? Nebo nějaké rozloučení?
Byl zmatený, na jednu stranu byl rád, že ho tam nechal, ale z větší části ho to zamrzelo. Proč to sakra udelal? Když mu řekl, aby odešel, přece ještě neznamenalo, že to opravdu chtěl!

,,Bože, chovám se jak ženská!"

Z jeho přemýšlení ho vytrhl zvuk blížících se kroků.

,,Dobře, posral jsem to, ale-" zasekl se, když uviděl mokré tváře modroočka.

,,Lou." řekl jemně, posadil se, teď už těsně, vedle Louise. Ruku mu dal kolem ramen a přitáhl si ho do náruče.

,,Ach Louisi." povzdechl si a jemně ho hladil po zádech.

,,Já jsem takový idiot... omlouvám se Lou." nězně ho políbil do vlasů a nechal, aby mu tiše vzlikal do trička. 

,,Já- já to takhle nedokážu Harry."

,,Já vím Boo."

To bylo poprvé, co do sebe nechal Louis někoho nahlédnout. Poprvé, co se nestyděl před někým vyjádřit své city, nebo dokonce plakat. A také poprvé, co mu Harry řekl touto přezdívkou.

I přes veškeré nehezké pocity, co ho v tomto momentě tížily se maličko usmál.

,,Jsem tak rád, že jsem do té ordinace přišel." promluvil tiše od pláče chraplavým hláskem.

Nepatrně se od kudrnáče odtáhl, aby mu viděl do očí. Do těch dokonalých zelených duhovek, ve kterých se momentalně zrcadlila starost ale i měkkost a laskavost.

,,Ani nevíš, jak jsem za to rád já." usmál se a něžně políbil Louise na napuchlé rty.

♧K

Zdravím!
Musím přiznat, že zpytuju svědomí. To že mi Ester opraví zakoktal na 'zákon talking' to beru ještě s klidem, i napuchlé změněné na 'na puch lépe' bych prešla bez mrknutí oka, ale když mi z momentální udělá 'mimo anální' tak to mnou nemálo cloumá.
přece nepíšu jenom o análech! Za koho mě to má? 😹

Děkuji za krásné komentáře u předchozího dílu, děláte mi obrovskou radost, tak snad to je oboustranné. I dnes bych vás chtěla vyzvat k napsání pár krásných řádků.

U minulé chappie mě nejvíc za mé gay pornem protkané srdíčko chytil tento komentář》

Ale neskutečnou radost mi udělaly všechny, jako vždy, když si na mě mé milované čtenářky udělají čas ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ale neskutečnou radost mi udělaly všechny, jako vždy, když si na mě mé milované čtenářky udělají čas

Love y'all

Plugboy {Larry Stylinson♡}Kde žijí příběhy. Začni objevovat