Jeho pery sa viac pritlačili na moje. Chcela som ho odtlačiť. Chcela som sa od neho odtrhnúť, ale nešlo to. Jeho teplé pery sa ešte viac pritlačili na moje a ja som sa divila, že je to ešte možné. Nazbierala som odvahu a chcela som sa odtrhnúť od jeho pier. Oboma rukami som sa zaprela o jeho hrudník. No, on ma oboma rukami chytil za boky, čím mi znemožnil opustiť jeho pery. Tlak na jeho hrudníku som uvoľnila, ale ruky som nechala na mieste. Jemne mi zahryzol do spodnej pery a ja som prestala dýchať. Motýle v mojom bruchu splašene pobehovali a zimomriavky som mala na takých miestach, o ktorých som ani nevedela. Jednu ruku presunul na moje líce a pritlačil sa mi na hornú peru. Bola som na ňom nalepená a nechcela som sa odlepiť. On, akoby mi čítal myšlienky a bozk prehĺbil. Jazykom sa jemne obtieral o tie moje. Zalapala som po dychu, čo on využil a jazykom sa ponoril do mojich úst. Oči som mala zatvorené a vyžívala sa v jeho bozkoch. Nechcela som aby ma pustil, nechcela som, aby ma prestal bozkávať. Ledva som dýchala a jeho dych bol tiež tažký. Prisal sa mi na hornú peru a motýle v bruchu sa presunuli až do hrudníka. Odrazu moje pery oblial chlad a zacítila som na nich mierny vánok. Otvorila som oči a zbadala som jeho tvár len pár centimetrov od mojej. Nepúšťal ma. Chytila som dych.
,,Neodchádzaj," žiadavo a dychtivo povedal, pričom sa mi znova prisal na pery. Telom mi znova prešli zimomriavky, ale nie len z jeho bozkov, ale aj z jeho slov. Nechcela som odísť, ale cítila som strach. V hĺbke duše som cítila strach, že ma opustí. Neviem, či mu môžem veriť. Dokonca ho aj Abigail opustila. Chcem mu dôverovať. Ale ako mám dôverovať niekomu, koho som nenávidela a oblúkom sa mu vyhýbala. Nemôžem, nie som dosť silná. Jeho bozky sú hypnotizujúce, vlhké, teplé a neskutočné, ale neviem, aká je jeho duša.
,,Nie," len ťažko som sa odtrhla od jeho pier. Rukami ma nepúšťal a zadíval sa na mňa zmäteným pohľadom. Jeho neskutočne krásne oči si premeriavali moju tvár. Jeho čelo sa oprelo o to moje, čím boli jeho pery tesne pod mojimi očami, kedže som v porovnaní s ním maličká.
,,Nemôžem," povedala som a cítila som, ako sa mi do očí hrnú slzy.
,,Môžeš" povedal tónom, aký som u neho ešte nepočula. Bol žiadúci.
,,Bojím sa," vytrhla som sa z jeho náručia. Prudko som sa postavila, zvrtla som sa a chcela som odísť.
,,Nechoď," chytil ma za ruku. Obratne ma pootočil smerom ku nemu a pritisol mi ma na telo. Pozrela som sa do jeho tváre.
,,Čoho sa bojíš?"
,,Bojím sa, že tu nebudeš. Nepoznám ťa. Neviem čoho si schopný," vyhŕkla som. Odtrhla som sa od neho otočila sa a chcela odísť. No, držal ma za ruku.
,,Pusti ma," sykla som. Cítila som uvoľnenie jeho stisku.
***
,,Dove! Čo tu robíš?" opýtala som sa jej, keď som ju našla vo svojej izbe. Sedela na mojom gauči, v ruke mala mobil a na tvári ustráchaný výraz.
,,Laura! Tu si! Ty asi nevieš ako som sa bála. Len si tak odídeš. Vaši mi volali a pýtali sa ma, či si u mňa a ......"
,,Som v poriadku," prerušila som ju. Zamračila sa, odložila si mobil a zdvihla sa z mojej postele. Premerala si ma pohľadom.
,,Prečo máš opuchnuté pery?" spýtala sa prekvapeným tónom. Neubránila som sa malému úsmevu. Dove sa usmiala tiež a objala ma okolo pliec. Sadli sme si na postel.
,,Ross?" spýtala sa na rovinu. Zaskočila ma. Je to na mne vidieť? Snáď nemám na čele napísané "pobozkaná od Rossa Lyncha".
,,Ako to vieš?"
,,Laura, som tvoja najlepšia kamarátka. Ja viem o tebe všetko," vysvetlila mi. Zapišťala mi do ucha (pri nej asi naozaj ohluchnem) a vrhla na mňa spýtavý pohľad.
,,Musíš mi povedať všetko," vážne mi povedala.
,,Tak, najprv ma prekvapil na pláži...
***
...a nakoniec som utiekla," prerozpráva som jej všetko. Dove ma pozorne počúvala. Hrýzla si nechty a usmievala sa ako blbec (ako každá kamarátka). No pri posledných slovách sa zarazila. Úsmev jej z tváre zmizol a vystriedal ho prekvapený výraz typu "čo si sa zbláznila?"
,,Prečo?" šokovane sa spýtala.
CITEȘTI
Falling for you (FF - Raura)
FanfictionJa ho NE-NÁ-VI-DÍM! Nenávidím ho od jeho blonďavej gebule až po tenisky, ktoré vkuse nosí. Nenávidím to, keď sa na mňa zaškerí, keď sa zamračí, keď sa priblíži, keď prejde okolo. Ale najviac nenávidím to, že ho chcem... AP: ja osobne (autorka) si my...