--- LAURA ---
,,Laura! Kde si tak dlho?" spýtala sa ma Dove, keď som vychádzala z triedy. Okamžite som zamierila k nej, usmievala som sa na ňu, no ona sa mračila, až jej to robilo vrásky na čele.
,,Kde si bola tak dlho?" spýtala sa nedočkavo. ,,Pán Remsey nám dal urobiť projekt." povedala som jej, pričom mi zmizol úsmev z tváre. Pozrela som sa na Dove, bola to blondínka s dlhými vlasmi, ktoré som jej vždy závidela, má modré oči, takže, keď sa na ňu niekto pozrie, vyčaruje mu úsmev na tvári.
,,Čo je to s učiteľmi, že nám dávajú samé projekty?" opýtala sa ma po chvíľke ticha. Nemračila sa už, z čoho sa mi uľavilo. Na jej otázku som len nadvihla ramená a pokrútila hlavou, kedže som s tým nesúhlasím tiež.
,,Nedostali ste partnera?" povedala, pričom sa na mňa usmiala a štuchla ma do ramena. Viem, čo tým myslí. Ona dúfa, že za partnera som dostala Rossa. Ona totiž strašne chce, aby sme sa dali dohromady. Už len keď si pomyslím na jeho blond vlasy a jeho hnedé oči, je mi zle. Vždy sa priblblo smeje, čo sa mne nepáči. Ostatným dievčatám príde veľmi atraktívny, čo nechápem. Nehovorím, že nie je pekný, proste to nie je môj typ, pretože môj typ by si o sebe nemal myslieť že je najlepší, najkrajší a najmilší.
,,Dostali sme partnera," povedala som jej, musela som skloniť hlavu, aby som sa jej nepozerala do očí. Hneď by vedela, že sa niečo stalo, čo som nechcela.
,,Laura?!" povedala mi už silnejším hlasom, čo znamená, že môj plán nezabral.
,,FAJN! Dostali sme partnera. Ale ja som Rossa odmietla!" povedala som jej a neklamala som! Ja s ním nebudem pracovať. Nechal by to všetko na mňa a pripísal by si zásluhy. To nedovolím! Na projekte musíme odfotiť dvadsiatich ľudí a o každom niečo napísať, možno na to nemám dosť času, ale čo? Mne to nevadí. Radšej spravím celý projekt sama, než s ním.
,,Prečo ho nemáš rada?" spýtala sa ma Dove, pričom sa na mňa vážne pozrela. Ona asi stále dúfa, že sa dáme dohromady a ja viem, že sa to nikdy nestane.
,,Nerada používam slovo nenávisť, lepšie slovo je odpor!" povedala som jej a prikývla som. Pozerala sa na mňa ako na blázna. Čo jej je? Dnes má na mňa všelijaké otázky, čo ona normálne nemá. Normálne rozpráva stále niečo o sebe, čo videla, či kde ide, no dnes mám pocit, že mi niečo tají. Nechcem sa jej to spýtať rovno, no neviem či sa mi to podarí, kedže to s ľuďmi neviem
,,Čo ti dnes je?" opýtala som sa jej tým najmilším hlasom, aký som zo seba dokázala vydať.
,,Nič." povedala mi, no ja som jej neverila. Nevadí, spýtam sa jej na to potom. Zdá sa, že teraz o tom nechce hovoriť.
,,Idem fotiť obrázky na projekt." oznámila som jej s úsmevom. ,,OK," povedala a obe sme sa vybrali na inú stranu. Ona išla do triedy a ja som mierila na školské ihrisko. Musela som pofotiť aj prírodu a vybrala som si túto.
--- ROSS ---
,,Kde je Abigail?" spýtal som sa Billyho hneď po tom, ako som vtrhol bránou školy.
,,Ja...ja....videl som ju s Joshom," povedal mi, pričom ma striaslo. S Joshom? Prečo s ním? Ja som vedel, že mi Abigail klame. Uvedomujem si, že sa pri tejto mojej predstave mračím, z čoho je Billy vytočený a vidím na ňom, že nevie čo povedať.
,,Kámo.......Myslím, že ťa tvoje dievča podvádza," vyšlo z neho napokon, pričom sklonil hlavu. Ako mi to mohol povedať? Čakal som, že mi povie niečo ukľudňujúce, ale toto ma naopak rozzúrilo. Musím ich nájsť. No, neviem prečo, nevadí mi to. Viem, znie to hlúpo, ale je to tak. Medzi mnou a Abigail to išlo dole vodou, neklapalo to medzi nami a iskra zhasla. Ale stále je vo vzťahu so mnou. Nerozišli sme sa a ona zo mňa robí hlupáka! Veď ja jej dám!
,,Kde sú?" vyšlo zo mňa a uvedomujem si, že to znelo príliš tvrdo. Stískal som päste až tak, že keby ma niekto uvidel, myslel by si, že chcem ublížiť Billymu, no ten ostal pokojný, ako je u neho zvykom.
,,Videl som ich na školskom ihrisku." vyšlo z neho, na čo som sa nervóznym krokom vybral na ihrisko. Vedel som, že ich tam prichytím a že sa môžem konečne rozísť s Abigail. Nemal som dôvod opúšťať ju predtým a nechcel som aby si o mne ľudia mysleli, že som idiot a opúšťam dievčatá len tak a hneď si nájdem novú. Vošiel som na ihrisko a obzerám sa. Nevidím ich.
Obzerám sa a zbadám Lauru. Páni, ja tú babu fakt nenávidím a dôvod je jednoduchý: ona nenávidí mňa a to ma štve. Nič som jej predsa neurobil a ona sa ku mne správa hrozne, ignoruje ma, točí oči vždy, keď ma vidí a myslím si že ma aj ohovára. Predsa nemá dôvod, ale ona to robí. Najprv mi prišla pekná, no hneď po tom, ako na mňa prevalila oči, urazila ma a odpochodovala, si ju radšej nevšímam.
,,Tam je!" počul som známy Billyho hlas, pričom mi ukázal, na pohľad pekný párik. Obzriem sa po ňom a keď zistím, že je to Abigail s Joshom rozbehnem sa za nimi. Veď, kým sa s Abigail nerozídem, nesmie sa stretávať s nikým iným. Viem, znie to zle, no je to tak. Ja som verný človek a toto by som jej ja nespravil, aj keď viem, že nám to moc nefunguje.
,,Ross? Čo tu robíš?" spýtala sa ma Abigail, hneď, ako ma zbadala. Okamžite pustila Joshovu ruku a nasadila si nevinný výraz.
,,To sa pýtaš akože mňa?" opýtal som sa jej, pričom som zdvihol tón môjho hlasu a zamračil som sa. Tým som začal náš rozchod. Josh to celé iba sledoval, mal som chuť streliť mu a dať mu, čo si zaslúži, no ovládal som sa. Aspoň som sa snažil ovládať.
,,Ross ja ... ja ... ja ti to vysvetlím," začala rozprávať. Typická reakcia, keď takto niekoho odhalíš pri nevere.
,,NIE!" prerušil som jej rozprávanie: ,,Medzi nami je koniec!" povedal som a dúfal som, že nebude nič namietať. Čo sa mi bohužiaľ nesplnilo.
,,Ross prepáč ja..." ,,Dosť! Nechcem nič počuť, už som povedal!" povedal som nahnevane a nechal ich tam len tak stáť. Zaslúžia si to.
Odišiel som. Je mi jedno, čo teraz budú robiť. V tom som zbadal Lauru fotiť projekt a spomenul som si, že projekt musím spraviť aj ja. Sám. Keď Laura povedala, že so mnou nechce robiť projekt, trochu ma to sklamalo, kedže nemám čas na celý projekt.
--- LAURA ---
,,Úsmev," hovorím si sama pre seba. Snažím sa vyfotiť celú školu v plnom ruchu, aký tu býva každý deň. Zdvihnem svoj fotoaparát a snažím sa dostatočne zaostriť, keď v tom niekoho zbadám v objektíve. Okamžite sa pozriem spoza fotoaparátu a koho nevidím? Ross lynch! Čo tu robí?
,,Tak ma napadlo, či si si to nerozmyslela, že či budeme pracovať na tom projekte spolu. Ja viem, nemáme sa radi, ale to neznamená, že spolu nemôžme urobiť jeden hlúpy projekt," povedal a ja som na neho vyvalila oči. Samozrejme, že to znamená, že spolu nemôžeme pracovať. Ja ho neznesiem v tej istej škole, nie to pri projekte.
Potriasla som hlavou, pričom si ma celú premeral. Mračil sa, akoby som mala zelené vlasy, namiesto tých mojich, hnedých.
,,Ale no tak," hovoril súrene: ,,Ja ti len navrhujem, že ty spravíš jednu časť projektu a ja druhú. Ja nemám čas na celý projekt." Došlo mi, že má pravdu, tiež nemám čas a podľa toho čo hovoril, sa ani nestretneme.
STAI LEGGENDO
Falling for you (FF - Raura)
FanfictionJa ho NE-NÁ-VI-DÍM! Nenávidím ho od jeho blonďavej gebule až po tenisky, ktoré vkuse nosí. Nenávidím to, keď sa na mňa zaškerí, keď sa zamračí, keď sa priblíži, keď prejde okolo. Ale najviac nenávidím to, že ho chcem... AP: ja osobne (autorka) si my...