In cautarea Leacului

5 0 0
                                    

Dupa multa vreme cand Ioana avea 15 ani . Astazi era ziua ei ea isi dorea multe lucruri ciudate si ne ciudate asa ca le.a scris intr.un caietel.

IOANA:

Eu de ziua mea as vrea ca mama si tata sa se re casatoreasa sa devin Vampir ca mama si Vrajitoare ca tata numai ca era o broblema daca devin ambele as fi eretic. Nu,nu vreau. As mai vrea un iPhone 7 eu am 6 si zici ca e o.... infine vreu o tableta Apple de ultima generatie si un leptop Apple tot de ultima generatie.

MARA:

Nu pot sa cred ca am mintito pe Ioana ca eu cu Daniel ne intelegem bine?Cum?

-Happy birthday  sweetie!

-MULTUMESC MAMA SI TATA!

-Acum deschideti cadourile de la toti prieteni si mai ales de la noi sweetie!

-Ok! Uau multumesc sunt niste cadouri minunate dar de la voi sunt super. Dar pot pune o intrebare?

-Da scumpo spune.

-De ce suntdoua mingiute una rosie si una mov.

-Pai sti ce puteri avem noi nu?

-Da!

-Pai bagale pe amandoua in gura odata.

Le.am bagat in gura si dupa vroiam sange deoarece eram vampir si vrajitor super eram eretic yupy....

AUTOR:

Timp de 5 ani Ioana a invatat sa isi controleze puterile. Mara sa dus dupa un leac pentru Daniel ca a cerut sa nu mai fie vrajitor si daca nu mai iera se recasatorea cu ea. Mara a strabatut munti ape pentru el pentru ca inca il mai iubea din tot sufletul. Ajunse acasa cu leacul ii spuse lui Daniel.

-Beal..

-Dar beal tu ca sa mori poimaine si sa pot face experimente pe scumpice noastra Ioana..

Si il turna tot pe gat fara sa se opreasca. 

A DOUA ZI

DANIEL:

A murit si Mara a sta dar macar am scapat de ea si mai ies din corpul lui Daniel..

AUTOR:

Acesta nu era Daniel ci Ioana

Adevar sau Minciuna???Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum