Copii

3 0 0
                                    

-Nu pot sa cred doctori ne.au spus ca sunt insarcinata in a 12?? luna. Oare au probleme oare nau cine stie?

-Nu te speria nu au nimic?

-De unde st.... Au,au,au.

-Ce e?

-Cred ca mi sa rupt apa suna la salvare!!Repede te rog...

AUTOR:

Mara a ajuns la spital si copii erau bine mersi un copil mununat frumos excelent dar era o fata ci nu un baiat cum si.au dorit. A iesit cu o mmulime de par mai mult ca mama ei. ...............................................................................................................................................................Dupa ceva timp aica dupa 6 ani Mara avea 20 de ani si Daniel la fel era ziua Iuanei fiica lor. Iar maine ziua Marei. Dar inca Daniel nu acerut.o pe Mara in casatorie. Dar azi era ziua cea mare. Ea o duse pe Ioana la scoala era prima zi de scoala. Anul 2005. 

IOANA: 

Sunt la scoala cu prietenele mele Sara si Mia sunt rebele mama nu prea ma lasa sa stau cu ele dar totusi suntem verisoare Sara esta fiica lui Yazmin iar Mia este fiica Dorei. Eu sunt fiica Marei.Pe doamna mea invatatoare o cheama Petronela Rosa. E o doamna foarte frumuoasa si buna cu noi. Vad ca sunt singura fata care se distreaza. Ciudat...

-Buna ziua elevi numele meu este Petronele Rosa!

Iar toti au inceput sa rada dar eu si un baiat am zi in cor..

-De ce va luati de doamna invatatoare ea ne ajuta sa adunam scadem inmultim impartim citim si sa scriem si voi radeti de dumnea ei... Rusine sa va fie.. 

Toti copii au sarit pe mine si pe baiat. Neau rupt hainele neau batut pe mine mau tras de par pe doamna era sa o omoare dar acum este in coma profunta din cauza lor. Baiatului i.au taiat tot parul iar eu am primit multe ace peste tot. Normal mama cand a venit sa ma ia a vazut toti copii pe ia inpins tata a tipat la ei iar mama m.a dus la spital.

Adevar sau Minciuna???Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum