AUTOR:
Fetita era bine acele erau lipite cu scoci fata se sperie si se facu ca murise. Doamna ei murise dar macar fata lor era bine. Sau dus acasa si pe Ioana au dus.o la alta scoala, dupa cateva minute a fost chemata de urgenta la spital ajunse in fata usi auzi un cantec in orchestra si in cor:
-O,o,o eeee sper ca vrei vrea sa fi sotiiaaa meaaa Maraaaa!Vrei sa fi sotia mea?
-D ,da normal!
Dupa toate invitatile date Mara si Daniel sau dus la altar sa isi spuna juramintekl dupa aceea la restaurant si dupa la petrecere toata lumea le.a adus cadori dar in acel moment ea regreta ca sa grabit cu acea nunta si si.a adus amintit ca parinti ei au murit din cauaza lui Daniel deaia nu erau acolo. Dupa nunta si toate ale frumoase veni si o parte rea.Ei incepusera sa se certe din cauza noi sale casa Mara vroia una iar Daniel alta s.au certat ore in sir fix dupa nunta dar ca orice om normal sa scape de cearta Daniel a mintit si a zis ca casa care a vruto el a cumparat.o pentru vacante si cu mobile cu tot si casa care o vroia ea era pentru stat acolo, dupa a urmat despre scoala Ioanei si tot felul de prosti.. Ifine Ioana ia.a reunit din nou... Ei au promis ca nu o sa se mai certe niciodata dar nu au putut sa se tina de promisiune iar Daniel tot mintea. Mara nu stia de unde tot aduce el bani acasa facant ... si dupa a omorat fetele si barbati.Ea se uita prin emailuri si vazu mesajele ea vroia sa divorteze la asteptat p Daniel acasa si tot nu venea ii venea sa panga dar cand incepuse veni Daniel.