Eu ca baiat sunt cel mai bun prietene al ei. Yupy. Cand o sa ii moara parinti o sa se mute la mine. Ok asta a sunat cam urat dar infine.
AUTOR:
Cand ajunse acasa isi gasise parinti pe jos in baie. Mara nu stia ce sa faca a inceput sa planga si nu a mai sunat la politie deoarece era controlata de Daniel. Daniel era un vrajitor si un mincinos.Plangea si plangea pana a ajuns politia si medici . Dar oricum tot plangea cand iesise cu parinti ei afara din casa il vazu pe Daniel cu Tudor Marius Yazmin si Dora plangeu fetele mai tare ca ea. Toti au mers la spital iar Mara adormise in bratele lui Daniel Yazmin la tudor si Dora la Marius. Pana si ea vroia sa se drogheze. Deace Daniel a pus.o sa se drogheza si sa se culce in pat cu el. Sa drogat si au facut ... timp de o noapte cand se trzise nu mai stia nimic numai ca nu stia de ce doarme pe Daniel.
-De ce dormeam pe tine?spunea in gand ,,Mama ce sexy e tipu*" .
-Pai ai adormit te.am adus in hotel ti.am vandut casa pentru a avea mai multi bani dar nu cumva sa iti fac vreun rau.
-Unde am adormit si de ce esti gol?
-Pentru ca facusem un dus si am uitat sa imi pun halatul. A ai adormit la spital deoarece par...
-Nu mai spune deja stiu.
-Vrei sa stai o perioada la mine pana o sa iti gasesti o casa.
-Da!
El era bucuros dar nu arata iese din hotel si se duse la inmormantare i.a promis parintilor ei ca in fiecare zi va veni sa le aduca flori. Ajunse acasa ea a inceput sa despacheteje hainele vazu o carte de vraji pe biroul lui Daniel.