Sangiu és Goku két ellentétes támadása hatalmas föld rengéseket okozott mindenhol a bolygón. Savior és Vegita és a két másik fiú is abba hagyva a harcot odapillantottak.
~Savior:Ez a két hatalmas KI...
Livi is kidülledt szemekkel nézte a két hatalmas sárkányt, amik nyomták egymást a fejüknél fogva a másik irányba, és ordítoztak.
Livi:Goku... sikerülni fog.
Gogetának hamar gonosz mosolyra húzodott a szája, mikor látta, hogy fivére erősebbnek bizonyul Gokuval szembe. A kék sárkány kezdte egyre jobban lenyomni a másikat. Goku összeszorított fogakkal erőlködött Sangiuval szembe.
~Goku: A fene... túl erős... lassan nem tudom tovább tartani...
Gondolta, miközen egyre jobban kezdett kényszeresen hátrálni. Sangiu csak nevetett.
Sangiu(Xen):Azt hittem, hogy ellenfél leszel számomra Son Goku, de látom, tévedtem.
Gogeta(Xor): Úgy látszik, hogy hamarosan az egyik haverotok kimúl.
Savior erre dühödten gyorsan egy mozdulattal elrúgta jól messzire Xort. Majd Gokuék fele repült. Megállt a levegőben, és Gokura pillantott.
Savior:Goku!
Goku meglepetten felé nézett, de koncentrálásba nem zökkent ki teljesen.
Savior:Kapsz egy kicsit az erőmből!
Nyújtotta előre a kezét.
Goku:Ne! Savior, neked is szükséged van minden csepp erődre!
Savior elmosolyodott.
Savior:Bah... tudok magamra vigyázni, de most neked jobban szükséged van rá, mint nekem!
Goku:Rendben! És köszönöm Savior!
Azzal Savior egy kevés energiát Gokuba áramoltatott magából, aki meglepetten előre nézett.
~Goku:Ez nála egy csepp erő?! Hihetetlen!
Ekkor Savior megtámadta oldalról Gogeta, és együtt zuhantak vissza a fák közé.
Sangiu:Ideje, hogy befejezzük a mi kis műsorunkat!
Nevette. Goku is mosolyra húzva a szájá egyetértően bólintott Sangiu fele. Elordítva magát, most az ő támadása bizonyult erősebbnek. Sangiu megdöbbenve kezdett visszaszorulni.
Sangiu(Xen):Mi az ördög?
Goku még jobban kezdett előre törni.
Goku:SÁRKÁNY ÖKÖL! TELJES ERŐ!!
Kiáltotta el magát, majd a sárkánya kétszer akkorává nőtt, mint ellenfeléé és teljesen elnyelte Sangiut Goku támadása. Ordított a testén végig haladó égető érzéstől, majd ájultan egy tompa puffanással ért földet. Goku lihegve lebegett egyhelyben a levegőben, majd ő is lezuhant a földre alap formájába visszaváltozva.
Goku:A franc... teljesen kimerültem..
Oldalra pillantva meglátta a sérülten fekvő ájult Sangiut.
Goku:De legalább sikerült... Hehe...
Nevette el magát.
Draynor és Vegita egymást nyomva fogták le a másiknak a vállát. Vegita még több erőt kiengedve leszorította Draynort a földre, majd párszor arcon vágta. Egy utolsó csapással pedig jól gyomorszájon rúgva elrepítette. Draynor gyorsan észhez térve Vegita fele száguldott, amit ő oldalra állva kikerült, és megfogta Draynor lábát. Körbe pörgetve az ég felé hajította. Draynor megállt, és dühösen nézett Vegitára.
BẠN ĐANG ĐỌC
Dragon Ball BT: Az Elfeledett Csillagharcos
Fanfiction(Második rész) Miután Gogeta elhagyta Liviék bolygóját, a Föld felé vette az útját, remélve, hogy Saviort megtudja állítani az ott élő két másik csillagharcossal. Son Gokuval és Vegitával.