Második Fejezet: A Tanítvány Ereje

149 3 0
                                    

Gogeta mindeközben, valahol az űrben járt. Már szinte türelmetlenül dobogott a lábával, hogy mikor ér oda, de a műszer pittyegni kezdett, miközben a vezérlő szólalt meg.:

Komputer: Föld bolygóra való landolásig még 8 óra van hátra! Kérem csatolja be biztonsági övét!

Gogeta elmosolyodott.

Gogeta: Végre lassan megérkezek…

Két óra elteltével, Goku és Vegita ismét teljes erejükben voltak hála a varázsbaboknak. Goku fia, Gohan adott át éppen még egy kis erszénnyi babot apjának.

Goku:Köszönöm fiam. Nélküled lehet még mindig itt feküdnénk tehetetlenül.

Gohan:Igazán nincs mit apa. Egyenlőre ti vagytok az egyetlenek, akik feltudják venni a versenyt vele.

Vegita karba tett kezekkel bólintott csak, ahogy Goku rásandított ő biccentett felé.

Goku: Meg kell keresünk! Induljunk Vegita!

Átalakultak negyedik formába, és elindultak Savior nyomába.

Savior épp tanítványait kereste. Egy kis idő múlva meg is találta Sangiut, aki a földet ütötte, egy kopár sziklás vidéken. Megállt a levegőben, és maga mögé nézett. Megérezte Goku és Vegita erő növekedését. Felhúzott szemöldökkel gondolta, hogy ilyen gyorsan felépültek volna? Hogyan? De elég érdekesnek találta a dolgot, de nem aggódott. Tudta, ismét legyőzi őket ugyan úgy. Leszállt tanítványa elé, és figyelt. Sangiu meglátta mesterét, így felnézett, ahogy abbahagyta a föld püfölését.

Sangiu:Mester...!

Savior:Hát te meg mit csinálsz itt egyedül? Hol a testvéred?

Sangiu:Hát... én gyakorlok egy új technikát, Draynor pedig... nem tudom...

Vakarta a tarkóját, ahogy körbe nézett.

Savior:Majd előkerítem. Nah, és milyen új technikát gyakorolsz?

Sangiu erre vérmesen mosolyogni kezdett.

Sangiu:Le akarom másolni Goku technikáját.

Savior:Oh, azt amit Sárkány Ökölnek nevezett?

Tette karba a kezét, ahogy vigyorgott.

Sangiu:Igen. Tovább akarom fejleszteni, és még halálosabbá tenni. Hisz Gokunak nem sikerült.

Savior erre felkuncogott.

Savior:Ez a beszéd! Az a támadás, csak arra volt jó neki, hogy megkarcoljon. Semmi több! De most hadd lássam azt a támadást!

Inett felé egyik kezével, hogy mutassa be. Sangiu gonoszan kacagni kezdett.

Sangiu:Igen, Mester... Megfogja látni.

Gokuék száguldva az égen fésülték át a városokat, és több helyet is, ahol Savior úgy mondd elszórakozhatna. De semmit sem találtak. Hisz Savior képes teljesen elrejteni az erejét, csak úgy, mint a tanítványai is, habár ő róluk még nem tudnak. Megálltak a tenger felett, és egymásra nézve tanakodni kezdtek.

Goku:Így, hogy képes elrejteni teljesen a KI-jét, nehéz ráakadni… de amúgy nem is értem, hogy képes erre…

Vegita csak megvonta a vállát.

Vegita: Repüléshez nyilván használ valamennyit, de mi már azt nem vennénk észre. De ő biztos már tudja, hogy mi őt keressük.

Goku:Lehet... így biztos nemsokára megmutatja magát.

Dragon Ball BT: Az Elfeledett CsillagharcosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora