Harmadik Fejezet:A Segítség

97 3 0
                                    

Sangiu és Vegito a magasban viaskodott. Habár csapásaikat csak hatalmas hangrobbanásként lehetett látni, ő magukat pedig nem. Draynor eközben visszaemlékezett a Livieta bolygóján történtekről.

***

Miután Gogeta elment a hajóval, Livi és Draynor egymás mellett csendben haladtak. Draynor néha-néha rásandított Livieta könnyeivel küszködő arcára, majd egyik vállára rátéve kezét megálltak.

Draynor:Ne aggódj Livi. Tudom, ha bosszút állt a bolygójáért, akkor vissza fog jönni.

Livi:Úgy hiszed?

Nézett rá könnyes szemekkel.

Draynor:Nem hagyna itt egyedül... de ő nem akart téged veszélybe sodorni, se az itt élőket.

Livi:De mi van, ha nem éli túl?

Draynor:Ismered őt... nem fogja feladni. Bízz benne, hogy vissza fog térni.

Livi bólintott egyet, majd tovább indultak haza. Mikor a faluba értek ledöbbenve néztek előre. A falu romokban volt, több sérülttel, és halottal.

Livi:Itt meg mi történt...?

Majd egy Ki sugár találta hátba, amitől szembe repült egy omladozó ház falának, majd ráomlott, és elájult.

Draynor:Livi!!!

Szaladt volna hozzá, hogy felsegítse, de előtte megjelent egy alak, és arcon ütötte, amitől több métert hátra csúszott. Felpattanva átváltozott szuper harcossá.

Draynor:Ki van ott?!

Kiáltotta, és az árnyékból elősétált a támadója. Döbbenten látta, hogy nem más volt, mint a testvére Sangiu.

Sangiu:Hello... öcsém.

Változott át ő is szuper harcos szintre.

Draynor:Sangiu? Te mit keresel itt?

Sangiu:Elsőnek miattad jöttünk...

Draynor:Kivel?

Hangos nevetést hallott maga mögött. Hátra tekintve Saviort pillantotta meg.

Savior:Hát velem!

Sangiu:Draynor, ő itt az én Mesterem, Savior.

Draynor meghátrált pár lépést, és kitágult szemekkel nézett azután testvére fele.

Draynor:A mestered? Sangiu... tudod, hogy ő miket művelt?!

Sangiu:Tudom... és nem csodálatos? Mi fogjuk uralni hála neki, az egész univerzumot! És te is csatlakozhatsz hozzánk... öcsi.

Draynor:Soha! Mit művelt veled Sangiu? Te eddig sosem akartál szolgálni senkit!

Sangiu:Semmit... de nem is szolgálom, csak kiképzett. De ezt figyeld!

Izmai ekkor robbanásszerűen megnőttek, és a felsője is apró darabokra hullott. Átalakult negyedik szintű szuper harcossá. Draynor homloka verejtékezni kezdett, és vicsorogva ökölbe szorultak a kezei. Testvére vérmesen vigyorgott Draynorra.

Sangiu:Látod? Ez egy igazi csillagharcos ereje! Te is részese lehetsz, vagy pedig elpusztulsz a bolygóval együtt. Választhatsz!

Draynor remegni kezdett, és ahogy egyre dühösebb lett, a villámok kezdtek cikázni teste körül, majd átváltozott második szintre.

Draynor:Inkább a halál!

Szökkent ordítva testvérének.

Sangiu:Hát akkor játszunk!

Dragon Ball BT: Az Elfeledett CsillagharcosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora