Ötödik Fejezet: A Legendás Sárkány Párbaj

91 4 0
                                    


A három megszállt fiú a Föld fele vette ismét útját. Mikor a mágusokkal teli bolygóra értek, közölték az ott élők velük, hogy a célpontjuk az a Föld fele tart. Becsapodtak egy város szélében lévő erdőbe a kapszulájukkal, majd kiszállva onnan, mind a városra szegezték a tekintettüket.

Gogeta(Xor): Azt mondták, hogy idejött az a nő.

Sangiu(Xen): De miért a Földre?

Draynor(Xon): Szerintem mindegy miért. A lényeg, hogy találjuk meg, és vigyük az úrnő elé.

Sangiu(Xen): Igazad van Xon, de előbb szórakozzunk egy kicsit az itt élőkkel.

Vigyorogta vérmesen.

Gogeta(Xor):Akkor tied a pálya Xen.

Indult volna meg Sangiu a város irányába, de megtorpanva felnézett az ég fele. Meglepetten nézte, ahogy Savior, Goku, Vegita és Livieta szállt le.

Livi:Nem fogtok ti itt szórakozni senkivel!

Kiáltotta. A három fiú összenézve vigyorogni kezdett.

Draynor(Xon):Micsoda kellemes meglepetés... Livieta személyesen érkezik meg hozzánk.

Sangiu(Xen): És vele együtt az a három majom.

Nézett Gokuékra.

Vegita:Mondja ezt egy másik majom...

Livi:Honnan tudod a nevem?

Gogeta(Xor):Az egyenlőre, csak mi hármunk közt marad.

Livi:Gogeta...

Nézett rá meglepett tekintettel. Hát valóban megszállta egy démon. Nem így szándékozott volna vele újra találkozni, hogy most őt kell megállítani Savior helyett. Mintha szerepet cserélt volna a két harcos.

Gogeta(Xor):Annyit azért elmondok, hogy épp téged akartunk megkeresni, majd megölni.

Goku:Csak ezzel az a bökkenő, hogy mi is itt vagyunk.

Lépett előre pár lépést a többiek mellől.

Gogeta(Xor):Hm... halljátok ezt? Ez a két mitugrász...

Bökött röhöve Gokura és Vegitára.

Gogeta(Xor):Plusz az a nagyképű baromarcú akar minket megállítani.

Kezdtek el nevetni mind a hárman. Savior morogni kezdett, Vegita pedig ezt nem hagyhatta szó nélkül.

Vegita:Mitugrász?! Nah, csak kerülj a kezeim közé te féreg!

Mérgelődött.

Goku:Vegita, inkább koncentráljunk a tervre.

Nyugtatta Goku.

Livi:Igen. És ahogy megbeszéltük.

Savior karba téve a kezét előrébb lépett, majd oldalasan beállva Gogeta fele mutatott.

Savior: Gogeta, te az enyém vagy!

Vigyorogta.

Gogeta(Xor):Hm! Készülj arra, hogy szenvedni fogsz.

Ropogtatta meg kezeit, majd harci pózba állt.

Savior:Aki itt szenvedni fog, az te leszel!

Szökkent meg Gogeta fele, és beletérdelve az arcába métereket repült vele tovább.

Sangiu Gokunak támadt neki, míg Draynort pedig Vegita.

Savior megállt, és földet érve harcipózban vigyorogva tekintett előre, míg ellenfele Gogeta pedig több fát kicsavart, mire talajon gurulva fel nem szökkent.

Dragon Ball BT: Az Elfeledett CsillagharcosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora