Într-o zi cu semi-ploaie, în care, nu întâmplător, era și ziua mamei, merg sa iau flori în timpul unei ore pe care nu o făceam. Între, timp, o aștept pe Lisa, ce avea sa vină cu mama ei, care nu prea mă mai suportă de la o vreme.(trebuie sa înțeleagă și ea că artiștii sunt mai complicați de fel...)
După ce scăpăm de ea, mergem la Lidl și cumpărăm un vin și niște chestii de mâncare. Pe drum, vorbind în special Lisa cu mama la telefon, ii spunem ca ajungem într-un sfert de ceas, în timp ce noi eram la ușa blocului.
My mom este surprinsa și nu credea că va avea o aniversare surpriza, în ciuda faptului că nici măcar nu am băgat-o în seama în dimineața aceea.
Cu o zi în urma, eu și Lisa ne certaserăm destul de rău din cauza ei, evident, hai sa spunem 80% eu și 20% ea, iar a doua zi îmi silabisea niște cuvinte și abia vorbea. Eu, știind cum sa o împac, ma îndrept spre ea fără să știe ceva despre asta. Pe drum ii pun întrebări ciudate pentru a-i incurca cât mai mult gândirea și ca surpriza să fie cât mai mare. Când ajung, ii spun prin mesaje:
" - Este la alegerea ta dacă vrei sa deschizi ușa sau nu..."
Ea, în acel moment, având puțin retard mintal de vreo 5 minute, se gândește la ce i-am pregătit, însă, în acele 5 minute încă nu își dăduse seama ca am venit, așa că a deschis ușa. În câteva fracțiuni de secunda, sar pe ea îmbrățișând-o și îi spun că este o fraieră suparacioasă, și că o iubesc enorm.
CITEȘTI
Călătorind prin noi...
DragosteEu, începând a fi ceea ce nu am avut parte a fi niciodată...