4

390 15 4
                                    

Hatırlatma

"Özür dilerim"dedim
" Bişey degil merak etme alıştım zaten"dedi neyi kastediyordu
"Anlatmak istersen anlata bilirsin biraz kaba senin deyişinle egoist olsam bile iyi sır tutarım"dedim gülmesi için biraz gülümsedi ve "akşam anlatırım "dedi ve ikimizde aynı çadırın içine girdik ve hayatın üzerine dogru yürümeye başladım
Devam

Ve dedimki "akşam anlatmayı unutma"
Oda sadece "tamam" dedi ve çadırdan çıktık ögretmenimiz uzun bir konuşma yaptı şu kuralarla ilgili off saten hiç bilmiyoruz biz 1.sınıfızya
Te ALLAHIM yarabim sonra "hayat ve murat sizde gidin odun toplayın"dedi
Hayat "peki " dedi biz onun kölesiyiz zaten. Issız bir ormanda yürümeye başladık ve çok sesizdi ve bu sesizligi ben bozdum ve ilk ben konuştum "istersen şimdi çok sakin bir yerdeyiz anlata bilirsin bayan ezik "o bana sinirle bakıyordu ama bu hali çok tatlıydı "artık bana ezik demesen anlatırım bay egoist" dedi " tamam sakin bidaha söylemem neyse sen anlat bayan ezik " dedim "egoist !"
Diye bagırdı "tamam "dedim ve dinlemeye başladım "ailem ben 3 yaşındayken trafik kazasında ölmüştü ama ölmeden önce beni annem çok dövmüştü ve nedenide bir oyuncak ayı istedigim için o zaman babam en zengin kişilerdi ve bana hiç oyuncak ayı neden almıyorlar diye çok düşünmüştüm nedeni ise bir erkek çocuk istiyorlarmış ondan beni hiç önemsemiyorlardı annem beni hep döverdi o zaman anlamıştım ben hiç bir zaman mutlu olmıyacaktım ama nedense sanki ölecegini biliyormuş gibi beni toplam 2 yıl dan daha fazla dövmüştü ve yaralarım geçen yıl geçmişti orda aglamamım nedeni ise dogruyu söylemendi çünkü babamda hep aynısını söylerdi"dedi oha neler yaşamış kız ve ben gelip bir idea için hayat la oynuyorum ALLAH BENİ KAHRETSİN napıyorum ben hayata baktıgımda gözlerinden yaşlar süzülüyordu "ben bilmiyordum özür dilerim"dememle yagmur yagmaya başladı "BİLSEYDİN NE DEGİŞİRDİ SENDE DİGERLERİ GİBİ YA BENİMLE DALGA GEÇİCEKSİN YA DA GİDİP BANA ACIYACAKSIN NE FARKI VAR" diye bagırdı ben onunla asla ne dalga geçer ne de acırdım artık bende bagırmaya başladım "BEN SENİNLE ASLA DALGA GEÇMEM ACIMAMDA" diye bagırdım hayat elinde odunlarla gitmeye başlamışken kolundan çektim ve yere odunlar düştü hayatta odunlara takılarak üstüme düştü şu an dudakları dudagıma degiyordu gözleri daha net gözüküyordu şu an kendimi çok zor tutuyordum çünkü dudakları beni şu an yakıyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Degişim (Haymur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin