9

355 15 6
                                    

Arasın evine gelmiştik çok güzeldi çocugun herşeyi mükemel ya her neyse ben kendimi koltuga atıp şu dagınık saçlarımı rastgele bir topuz yaptım ve gelmesini bekledim kısa bir süre sonra elinde sıcak çikolatalarla geldi ve bana bakıp gülmeye başladı ona "ne gülüyon"bakışı attım oda bana "çok tatlı görünüyorsun şuan"dedi ama sen daha tatlısın

Yarım saatir konuşuyoruz gerçi ben konuşuyorum o beni dinliyor muratan nefret ediyorum bana ettigi onca hakaretler yüzünden bu haldeyim ama daha beni aramaya bile gelmemiş gerçi ben onun için neyimki koca bir HİÇ tabikide aramaz

MURATIN AGZINDAN

kaç günden beri aramadıgım yer kalmadı nerde bu kız nerde çıldırcam ya kendine zarar verdiyse bunu düşündükçe bile çıldırıyorum hepsi benim yüzümden kendime hakim olamadıgım için ben perişan bir halde sınıfa girdim düşünmeye ihtiyacım var bunun için bir sıraya oturdum yanıma sülük gibi yakışan didem geldi "aşkım o ezige hadini bildirmişsin biliyordum bunu yapacagını " bu nerden ögrenmiş"nerden ögrendin"dedim soguk sesimle "bütün okul ögrenmiş videosu var sırrınıda ögrenmiş olduk o ezigin"dedi"Ne demek herkez ögrendi lan seni öldürürüm didem "dedim bagırarak "Ne o bizim ezige aşıkmı oldun nerde eski murat" "kes sesini öyle bişey olmadı" "eger aşık olmasaydın takmazdın onu niye arıyorsun özürmü diliceksin halbuki sen hiç özür dilemesin"dogruydu "Kes sesini didem asla öyle bişey olmadı olmıcakda"

Hayatın agzından

Artık eve dönmem lazım çünkü leş gibi kokuyorum arasa söylemem lazım "aras ben artık eve gitsem"dedim "peki ben seni bırakayım ama evini tarif etmen lazım" dedi "tabikide birde benim için yaptıkların için teşekür ederim"dedim gerçi ben bile ne dedigimi anlamadım ama neyse "bir cümle içinde çok için kulandın ama senin için kabul ediyim"dedi ve güldü
Bende güldüm ve beni evime kadar bıraktı
Yarın murata gününü göstercektim yarın için gözlerimi kapadım ve uyudum

-----------------------------------------------------------
Bugün benim günüm olacak onun için giyinmeye başladım okul için bunları giyecektim

Bugün aras beni almaya gelcekti arasla güzel bir kahvaltı yapıp öyle gidecektik bizim okula önceden kaydolmuş zaten hatta bizim sınıfa düşmüş ama kendisi tam bir çapkın oldugundan okula degil kız tavlamaya gidiyormuş dün baya konuşmuştuk beni ölen...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün aras beni almaya gelcekti arasla güzel bir kahvaltı yapıp öyle gidecektik bizim okula önceden kaydolmuş zaten hatta bizim sınıfa düşmüş ama kendisi tam bir çapkın oldugundan okula degil kız tavlamaya gidiyormuş dün baya konuşmuştuk beni ölen kardeşi yerine koyuyormuş aynı ona benziyormuşum bunların hepsini bana o anlatı acaba benim abim varmıydı ama yoktu ya da ben hatırlamıyorum aras içeriye girdi "naber kanka" dedi "iyi işte bizde çoluk çocuk bunaklık derken iyi olmuşuz"dedim ve aynı anda kahkaha attık seviyorum lan bu çocugu yanlış anlamayın o anlamda degil tabikide ben ne kadar nefret etsemde muratı seviyorum ama o benim canımı yaktı bende onun canını yakacagım kahvaltımızı bittirip aşagıya bizim çapkınımızın arabasına bindik araba dünyanın en güzel arabası söylemişmiydim bilmiyorum ama gerçektende öyle okula cool bir şekilde girdik bütün gözler tabikide aras ve bendeydi yani erkekler bana kızlar arasa bakıyordu arada kızlar bana bakıp öldürücü bakışlar attıyorlardı artık sıkılmıştım şu bakışma işinden ben sınıfa dogru ilerledim geçerken muratı gördüm yanında herzamanki gibi çetesi ama çete başı tabikide murat gözüm oraya kaydı bu arada ben bayagı gerideyim ama naptıkları gözüküyor murat birtane gençin kulagına birşeyler söyledi ve gitti bende yanlarından geçerken genç adam kolumdan tutu ve kulagıma "benimle geliyosun murat bekliyor seni spor salonunda"bende aynı onun gibi kulagına "gelmiyorum karrrdeşim zorrrlamı" dedim alay eden ifadeyle oda aynen kulagıma şunları söyledi "gerekirse zorrla karrdeşim bu arada murat demişti zaten böyle diyecegini"
"Peki tamam ben kendim giderim"dedim kim bilir beni.şimdi ne bekliyor orda spor salonuna indim çok güzeldi inanmıyorum bunu muratmı yapmıştı ateşle "BENİ AFFET BEN TAM BİR GERİZEKALIYIM"
yazıyordu daha sonra yanıma geldi ve elime bu ayıcıgı verdi

şimdi ne bekliyor orda spor salonuna indim çok güzeldi inanmıyorum bunu muratmı yapmıştı ateşle "BENİ AFFET BEN TAM BİR GERİZEKALIYIM"yazıyordu daha sonra yanıma geldi ve elime bu ayıcıgı verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzeldi ama onu bu kadar çabuk affetemezdim daha yeni başlıyoruz benden çekecegin var MURAT SARSILMAZ seni öyle böyle sarsacagımki adını unutacaksın

Degişim (Haymur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin