♡ Sen den sonra

125 48 25
                                    

Bak şimdi yaticaktim. Seni tanımasaydım ve hemen uyuyacaktım Ancak seni tanıdıktan sonra tam uyuyacakken gülüşün geliyo aklıma elimde kalem yazıyorum sayfalara .. sonra hayal kuramaya başlıyorum inanıyorum hayallere hemde olmayacak hayallere . Hayallerim bittikten sonra gözüm tavana daliyo. Aaaaaa bugün o da beyaz giymişti diyorum .
Kısacası bir türlü yatamıyorum. 1 saat sonra tavanın sen olmadığını anlıyorum ve sağa sola dönüyorum . Bunalıyorum cami açıyorum üşüyorum kapatıyorum. Bir türlü unutamıyorum seni . Bu sefer unuttum ,uyuyorum derken sokaktan kedi sesi geliyo ve senin kedileri sevdiğin aklıma geliyo. Saat 4 : 26 geçiyo. Çık artık aklımdan ya . Bir türlü unutamıyorum. Saat 5 e doğru uyumuşum. 5 : 32 da kalktm . Anladım ki artık rüyalarıma da girmiyorsun bu güzel bir şey seni unutmam için , ama kötü tarafı da var bir türlü de uyuyamıyorum. 5: 45 gece telefonuma mesaj geldi . Heyecanla uzandım. Ve bankadan gelen mesajı senin mesajın sandım. Banka demişken sen çok zengindin halada zenginsindir . Bankadan borcunuzu ödeyin diye gelmiş. Merak etme ben hala fakirim . Saat 6 : 25 olmuş bir sigara yaktım. Ve seni düşleyerek. Herkes uyurken ben hayatımı yakar gibiydim .
Birden uyuya kalmışım. Saat 12 : 18 di kalktığımda . Bu sefer hatırlamadım seni taki sen mesaj atana kadar ! ..

Yazdıkça Sevdik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin