3

7.5K 509 1
                                    

"ကေလးေလး ပါးေတြရဲေနပါလား?"

"မ..မရဲပါဘူးေနာ္"

"Aigoo...႐ွက္ေနလိုက္တာ imm...လြန္ခဲ့တဲ့ 1 ႏွစ္ေလာက္က ကိုယ့္အခန္းထဲေျပးဝင္လာၿပီး ကိုယ့္ကိုလာနမ္းတာဘယ္သူပါလိမ့္?"

Baekhyun ကအရင္ chanyeol ကိုစခ်စ္ခဲ့တာေလ အဲ့တုန္းကဆို chanyeol ေနာက္တေကာက္ေကာက္လိုက္ၿပီး chanyeol ကိုနမ္းလိုက္ ဖက္လိုက္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ဆိုးတဲ့ ဝိညာဥ္ေလးရယ္ပါ...

အဲ့ဝိညာဥ္ေလးကိုပဲ chanyeol ကသည္းသည္းလႈပ္ ခ်စ္ခဲ့ရတာေလ...

"Wae? မေက်နပ္ဝူးလား?"

"Omm"

"အဲ့ေတာ့ခင္ဗ်ားႀကီး ဘာလုပ္ခ်င္လဲ? "

"လက္စားေခ်ခ်င္တယ္"

"လုပ္ရဲလုပ္ၾကည့္ပါလား ဟြင့္ BaekBaek ေလးအေၾကာင္းသိသြားမယ္"

"Baekhyunee အေၾကာင္းကိုယ္သိပါတယ္ေနာ္ baek ေလးကသိပ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာ အျဖဴေရာင္ေလးနဲ႔လိုက္တယ္ အဝါေရာင္ေလးနဲ႔လည္းလွတာပဲ ah...အနီေရာင္ေလးလဲမဆိုးဘူး ႐ႈပ္ပါတယ္ကြာ ဘာမွ မပါရင္ပိုလွ...."

"Park chanyeol shi!!ဘာေတြေျပာေနတာလဲ လူၾကားထဲမွာ "

"သိဘူးေလ ကိုယ္က baek ရဲ႕အလွကို တင္စားျပတာ ခ္ခ္"

"ခင္ဗ်ားႀကီးေနာ္...ဟင္း..ဟင္း..အိမ္ေရာက္မွေတြ႔မယ္"

"တကယ္?ကိုယ္လဲေတြ႔ခ်င္ပါတယ္ ဆိုဖာေပၚမွာလား?ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာလား? ဒါမွမဟုတ္ ကုတင္..."

"Ya!!ႏွာဘူးက်ိ BaekBaek ႐ွက္လိုက္တာဗ်ာ...ဘာေတြေျပာေနတာလဲလို႔"

"ကိုယ္ကဘယ္မွာေတြ႔ၿပီး စကားေျပာမလဲေမးတာပါ.... အယ္...ကေလးေလးတစ္ေယာက္ ဘာေတြေတြးေနလဲမသိ"

Chanyeol စကားေၾကာင့္ baekhyun မ်က္ႏွာေလးရဲေနသည္

"Bae..BaekBaek က..ဘာ...ဘာေတြးလို႔လဲ?"

"Imm...ကိုယ္ထင္တာေတာ့....."

"ရၿပီ!မ..မေျပာနဲ႔ေတာ့"

အ႐ွက္သည္းေနတဲ့ baekhyunee ပံုစံေလးက ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းလို႔ chanyeol ဖ်စ္ညႇစ္လိုက္မိသည္...

"အိစ္ ခါးေညာင္းတယ္ရယ္"

"Miyan မင္းေလးကခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းလို႔"

ရင္ခုန္သံစည္းခ်က္(Complete)Место, где живут истории. Откройте их для себя