11

3.9K 274 0
                                    

"Park chanyeol shi!!!"

မနက္ေစာေစာစီးစီး baekhyunee ရဲ႕ျပဲလန္ေနေသာ ေအာ္သံျဖစ္သည္...ဘယ္ေလာက္ျပဲဆို သူတို႔အိမ္ေဘးသစ္ကိုင္းေပၚက က်ီးကန္းေတြေတာ္လန္႔ေျပးတယ္...

အသံျပဲတာေျပာပါတယ္...သူတို႔ေတာင္အဲ့ေလာက္လန္႔ဆို အနားမွာ႐ွိတဲ့ chanyeol ခဗ်ာနားကို လက္နဲ႔ပိတ္လိုက္ရတယ္..ဒါေတာင္အူထြက္သြားတာပဲ....

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ hyunee?"

"Baekbaek ေလးကိုေစာေစာႏိုးပါဆို အခုဘယ္ႏွစ္နာရီ႐ွိေနၿပီလဲ?ခင္ဗ်ားႀကီစကားနားမေထာင္ဘူးဗ်ာ"

"အယ္ ကေလးဘယ္တုန္းကႏိႈးခိုင္းလို႔လဲ?ကိုယ္မသိလိုက္ပါလား"

"အဲ့တာက...ဟို...ဟြာေလ..."

ဟင္း...ျဖစ္ျပန္ၿပီ အသားကုန္ေအာ္ၿပီးမွ ေပါင္ေပၚတက္ကာလာခြၽဲေနျပန္ၿပီ...

"အိပ္...အိပ္မက္ထဲမွာ...channie ကိုေသခ်ာေျပာလိုက္တာပါ"

"Bor!!"

"အမေလး လိပ္ျပာေလးေရကလူကလူ...Baekbaek ေလးလန္႔သြားတာပဲ "

ရင္ဘတ္ေလးကိုဖိကာ ႏႈတ္ခမ္းေထာ္လာျပန္သည္..ၿပီးမွသူ႔ကို ဖက္ကာအတင္းကပ္ခြၽဲရင္း...

"Baekbaek ေလးကိုမေအာ္ပါနဲ႔ေနာ္ Baekbaek ေလးကအိပ္မက္နဲ႔ေရာသြားလို႔ပါ channie ရယ္...channie ကိုေအာ္ခ်င္လို႔ ေအာ္တာမဟုတ္ရပါဘူး"

အခုက်ေတာ့လည္း သနားစရာ႐ုပ္ကေလးျဖစ္သြားျပန္ၿပီ တကယ္လည္းတတ္ႏိုင္ပါေပတယ္ Baekhyunee ရယ္...

"ေျပာပါဦး ကိုယ့္ကေလးေလးက မနက္အေစာႀကီးထၿပီး ဘာလုပ္မလို႔လဲ?"

"ဟို....channie ကိုကူညီေပးခ်င္လို႔..."

"ဘယ္လို?"

"မနက္အေစာႀကီးထၿပီ ဟင္းေတြခ်က္ေနရတဲ့ channie ကိုသနားလို႔ရယ္...အာ့ေၾကာင့္ Baekbaek ေလးဝိုင္းကူေပးခ်င္လို႔"

ကေလးေလးစကားေၾကာင့္ ရင္ထဲၾကည္ႏူးသြားရသည္...လိမၼာလိုက္တာကြာ...

"Baek ကဟင္းကူခ်က္ေပးမလို႔လား?"

"Arnyi"

"ဒါဆို.."

"ဟင္း ျမည္းေပးမယ္ေလ..Hee"

တိန္!တက္တက္စင္ေအာင္လြဲသြားတာေၾကာင့္ chanyeol ကိုယ့္နဖူးကိုယ္သာျပန္႐ိုက္မိေတာ့တယ္...

ရင္ခုန္သံစည္းခ်က္(Complete)Место, где живут истории. Откройте их для себя