19

3.6K 224 8
                                    

"Yeobo shi... Yeobo shi... "

Baekhyunee ရယ္ေလ သူ႔ကိုစာက်က္ခိုင္းထားၿပီး chanyeol ကအိမ္စာေတြေရးေနတာ Imm...လူဆိုးေလးအိမ္စာေတြလဲေရးေပးရေသးတယ္ေလ အိမ္စာလုပ္ခိုင္းရင္အိမ္ေပၚကဆင္းမယ္လို႔ ၿခိမ္းေျခာက္ထားတာကိုး...

တကယ္ပါ အဲ့လူဆိုးေလးကစာဆိုတာ သူနဲ႔ရန္ျဖစ္ထားသလားေအာက္ေမ့ရေအာင္ လံုးဝလွည့္မၾကည့္ခ်င္ဘူး အခုလဲစာေကာင္းေကာင္းမက်က္ဘဲ chanyeol ဗိုက္ေပၚခြတက္လာျပန္ၿပီ ဘာလုပ္ဦးမလို႔လဲမသိငေမႊထိုးေလး...

Chanyeol လက္ထဲစာအုပ္ကိုေဘးခ်ကာ သူ႔ေပါင္ေပၚေရာက္ေနၿပီးျဖစ္တဲ့ ကေလးေလးကိုျပဳတ္မက်ေအာင္ခါးကထိန္းဖက္လိုက္ရင္း...

"ေျပာပါဦး...လူဆိုးေလးဘာလိုခ်င္ျပန္ၿပီလဲ?"

အဲ့လိုေျပာေတာ့ Baekhyunee ႐ုပ္ေလးဆူပုတ္ပုတ္...ႏႈတ္ခမ္းေလးတစ္ေတာင္ေလာက္ေထာ္ကာ chanyeol ကိုမ်က္ေစာင္းေလးပစ္ေကြၽးလိုက္ေသးတယ္

"Channie ေနာ္ BaekBaek ေလးကခ်စ္လို႔ခြၽဲတာကို BaekBaek ေလးကိုလူဆိုးေလးပဲထင္ေနတာလား?"

"Aigoo မထင္ပါဘူးကေလးပိစိရယ္ ကိုယ္ကမင္းေလးဆိုးတာကိုပဲခ်စ္ေနရတာပါ"

"ဟြင့္ ယံုပု"

"ယံုပါကြာ"

"ယံုပါပုဆို"

"ယံုလိုက္ပါဆို"

"Channie shi!!"

"BaekBaek shi!!"

"ဟာ...yeobo shi မေကာငး္ဘူးဗ်ာဘာလို႔ BaekBaek ေလးနဲ႔အၿပိဳင္လိုက္ေျပာေနတာလဲလို႔"

"ခိခိ Hyunee ေလးေဒါသထြက္တာခ်စ္စရာေကာင္းလို႔"

"ဟြန္း လူဆိုးႀကီးေနာ္ ၾကည့္မရပုသြား...ေခၚေတာ့ဝူး"

ဆိုၿပီးေပါင္ေပၚကေလွ်ာဆင္းသြားတဲ့ကေလးေလးအား ခါးမွေစြ႔ခနဲေပြ႔ခ်ီလိုက္ေတာ့...

"Channie shi! ဘာလုပ္တာလဲ လႊတ္ဗ်ာ"

"မလႊတ္ပါဘူး "

"လႊတ္ဗ်ာ BaekBaek ေလးကို...."

"ေအာေဟာ ၿငိမ္ၿငိမ္ေနေနာ္ မဟုတ္ရင္လႊတ္ခ်လို႔ခါးက်ိဳးသြားမယ္"

အဲ့ေတာ့မွမ်က္ေစာင္းေလးတစ္ခ်က္ေကြၽးကာ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးလိုက္လာတယ္ေလ အဲ့ေကာင္ေလးကိုအသည္းယားလြန္းလို႔ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲကိုမသိဘူး...ခ်ီထားတဲ့အတိုင္းထမင္းစားခန္းကိုေခၚလာၿပီး ထိုင္ခံုတစ္ခုေပၚခ်ေပးေတာ့ဟိုဘက္လွည့္ေနတယ္ေလ စိတ္ေကာက္တာေပါ့...

ရင္ခုန္သံစည္းခ်က္(Complete)Where stories live. Discover now