Yine aynı ses. Her sabah aynı sesle uyanıyordum. Ne sesi diye merak ediyor olabilirsiniz. Tabi ki de ''SAAT SESİ''. Hayatta bundan daha nefret edici bir ses yoktur herhalde( yani bana göre).
İşte kötü bir güne daha başlıyorum.Her sabah uyandığımda annemi düşünüyorum. Rahatlamaya çalışıyorum ama başaramıyorum. Keşke yaşasa... Keşke hayatta olsa. Ama YOK. Her ne kadar onun geri gelmesini istesem de o asla geri gelmeyecek ve hiçbir zaman yanımda olmayacak.Ama onun da beni özlediğine, beni sevdiğine eminim.Her ne kadar göremesem de.
Bir anda Helan'ın sesiyle irkildim. Yine neden bağrıyor du bu kız? Yine ne yapmıştım acaba. Nasıl bir kötülük ettim de bu kadar sinirlendi acaba.
''Kalk artık Ashlyn kalk. Her sabah seni uyandırmaya çalışıyorum. Bir sabahta erkenden kalk. Sürekli seninle uğraşamam. Benim de bir okulum bir hayatım var. Anlıyor musun beni? Hey sana diyorum. Hala mı uyuyorsun sen!''
Bu Helan. Benim üvey olan kız kardeşim. Kendisini hiç sevmiyorum.O da beni hiç sevmiyordur kesin. Sürekli beni kötülüyor.Artık dayanamıyorum. Bir insan bu kadar mı gıcık olur.
Yataktan kalkmıştım. Hemen duş aldım. Saçımı çabucak kurutmaya çalıştım. Hızlıca giyindim. Saate baktım. Çok geç kalmıştım.1 ders boyunca dışarıda beklemek istemiyordum. Kahvaltı yapmadan kapıyı açtım ve sertçe kapattım. Sertçe kapatmak istememiştim. Yanlışlıkla kapatmıştım aslında. Üvey annem bu durumdan rahatsız olmuş olmalı ki arkamdan söylenip duruyordu. Ama şu anda onu düşünmüyordum. Tek düşündüğüm okuldu ve ilk ders biyoloji sınavım vardı.
Bir yandan bunu düşünüyor bir yandan da okula doğru hızlıca koşuyordum. Koşmaktan nefret ederdim ama zor durumda kalınca insan koşuyor işte. Sonunda okula vardım. Merdivenleri ikişer üçer çıkıyordum. Sınıfa doğru çıkarken kapıda müdür yardımcısını gördüm. Biyoloji öğretmenimle konuşuyordu. Müdür yardımcısı, Müdür Howard'ın kardeşidir. Müdür Howard çok sevecendir. Çocukları çok sever(her ne kadar çocuk olmasak da),ceza vermeye kıyamaz. Ama müdür yardımcısı onun aksine çok disiplinlidir. En ufak hatada ceza verir.
Sanırım yine benim geç kalmam hakkında konuşuyorlardı. En son geç kaldığımda yani dün hiç iyi şeyler olmamıştı. Az da olsa korktum. Umarım kötü bir ceza yemem ve sınava girebilirim. Çünkü sınavlarımın iyi olduğunu söyleyemem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|1|_ELEMENT_ AKADEMİSİ
Teen FictionSıkıcı ve sorunlu bir hayatı olan Ashlyn adındaki bir kızın gördüğü rüyayla hayatının değişmesini anlatan bir kitap.