4.BÖLÜM - KUZEN

15 1 0
                                    

Ahhh...... Kafamı çarptım. Ve bammm. Ashleyn yere düşer. İğrenç alarm sesiyle uyanma faciası. Annem yine aşağıdan çemkiriyordu. Dışarı kapının kapanma sesiyle babamın işine gittiğini anladım. Ve Helan. Bi dakka yoksa Helan salonun ortasinda adımı sayıklayarak  bağırmıyor mu? Keşke biraz daha uyusaydım.

   "Ashgğleeyynn"

   İşte bundan bahsediyorum. Yerde ikinci faciamı geçirmeden telefona uzandım. Saat sabahın 7:34 ü vee bu gün pazar. O zaman uykuya devam edelim. Odaya aniden birinin dalmasıyla irkilmiştim. Helan düşüncesiyle "Bu gün pazar. Bırak da bu gün uyuym bari."  diye çemkirdim. Helan'ın itirazını beklerken

   "Hadi ama kuzen. Beni de mi geçişdireceksin? Seninle her zaman böyle görüşemiyoruz. Bu yakışıklıyı üzmeye hakkın yok!! "

   Bu benim en yakın kuzenim. Ve en son geçen yıl görüşmüştük. Okul için yurt dışına gitmişti. Sanirim geri dönmüş. Ve evet biraz fazla kendini beğenmiş!! Bu arada iki gün önce en son hayvanat bahçesindeydik. Durun ben size geri kalanını anlatayım.

     Flashback*Hayvanat Bahçesi*
   O kızı gördükten sonra çok şaşırdım. Ayni şeye benziyordu. Şeye... Ah neyse artık bunun bir önemi yok. Zaten insan insana benzer dimi. Daha sonra Lea 'nın  çekiştirmesiyle bizimkilerin yanına gittim. Herkes kendi halinde takılırken Malcolm'un bana söylemek istedikleri var gibi duruyordu. Sanki biraz çekiniyordu. Söylemekten korkuyor gibiydi. Bizimkilere paramı düşürdüğüm yalanini uydurup o kızı aramaya koyuldum.
  
   Artık ayaklarım beni taşıcak durumda değil. Susadim. Açım. Ve uyumak istiyorum. O kizi aradim ama bulamadim. O görüş o görüştür bir daha hiçbir yerde göremedim. Sonra bizimkilerin yanına ulaştım. Oturmuş kahve içiyorlardı. Ben gelmeyince beni aramaya koyulmuşlar ama bulamamışlar. Gelince biraz azar işitsem de kendimi affettirdim. Somra ise eve yolculuk başlasın...

     Flashback Son*Eve Dönüş*

 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

|1|_ELEMENT_ AKADEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin