3.BÖLÜM- YOKSA YAŞIYOR MU!?

19 2 5
                                    

   Ertesi gün yine klasik alarm sesiyle uyandım. Çalmasa  olmuyordu sanki. Komidinin üzerindeki alarmı kapattım ve kafami yastigin icine gömdüm. Sadece biraz daha uyumak istiyordum, uyumaaak! Ardindan yine Helan'ın sesini duydum.
   " Kalk artik Ashlyn "
   " Tamam Helan tamamm. "
   Helan'ın  benimle ilgilenmesi cok hoştu. Ama fazla ilgilenmesi dikkatimi yine çekmişti. Yataktan ayrilmak benim için zor oluyordu. Nedense alisamiyordum. Yatakran kalktım hemen odamdaki banyoya girdim. (evet odamda banyo varr) İşlerimi hallettim ve dolapdan elime gelen bir kisa buz mavisi şort, üzerime de beyaz yazılı tişört giydim. Saçımı da açık bıraktım. Saate baktım saat 07:20 idi. Okul ise sekiz buçukta başlıyordu. Bu kızın beni erken uyandirmasinin sebebi neydi? Hızlıca merdivenlerden aşşağıya indim. Babam evde yoktu. Annem ise uyuyordu. Helan yoktu. Direk Helan'ın odasina koştum. Orada da yoktu. Peki ya neredeydi bu kiz? Endişelenmeye başlamıştım. Bahçeye doğru açılan kapiyi açıp bahçeye çıktım. Bahçede yoktu. Havuzun icine mi düştü diye baktim ama düşseydi suyun yüzeyinde olurdu. Ayrıca yuzmeyi de biliyordu. Kesinlikle batmazdı. Sonra ise anahtarla kapinin açıldığını duydum ve direk eve geri girerek kapiya uçtum. Helan karşısında aniden beni görünce korktu. Korkunca da yere düştü

   Gerçekten de gerizekalinin onde gideni

   " Ne  yapıyorsun sen?! "(Helan)
   "Şey,seni seviyorum "
   "Hıhı?!"
 
Ne diyorum ben yaa. Seni merak ettim dicektim. Kelimeler karisiyo iste. seviyorum ile merak ettim kelimelerini nasil karistiriyom yaa. Hay benim aklima...

   Helan da düşmenin ardindan ikinci kez şok olmuştu ve anlamsızca bir şey söylemişti. Onu kolundan tutup kaldırdım sonra bana bakip;
   " Seni seviyorum mu?!? ".
   " Yani seni merak ettim dicektim de ağzımdan öyle çıktı. "
   "  Kelimeleri nasil karistiriyom hayret ediyom valla. " dedi ve bana sarıldı. Bu kıza ne olmuştu böyle. Günler önce bana meydan okurken, kendi kendine yarisirken şimdi öz kardeşiymişim gibi davraniyordu. O da yaptığına sasirmisti. Sonra ise markete gittiğini öğrendim. Cidden neden onu çok merak etmistim ki.

   Helan'ın gözünden
     Şok üzerine aniden Ashlyn'e sarilinca iyice karisiklik oldu.
- Niye sarılıyon ki malak
- Sanane ya salak
- Beni bi dinlesen hayvan gibi şiii yapiyon
- Sen sus ya heryerden atliyon
- Insan ic sesine kulak asmassa bole olur
  
   Şimdi siz kimle konuşuyon diye soracaksiniz. Bu benim ic sesim nezehat. Kensisi herşeye atlarda.

   İç sesimle konuşmaya o kadar dalmisim ki Ashlyn'in kolumu delmeye çalışmasıyla gerçek hayata döndüm. Ayrica Ashlyn'in beni merak etmesi çok güzel bir duygu. Artik onunla kavga etmicem ve ona ablalik yapacağım. Öz kardeşim kayboldugundan beri kardeş sevgisinden mağruz kaldım. Artik Ashlyn ile çoksel geçincem. O da beni yavas yavas kabullenmeye baslayacaktir. Buna eminim

   Yarim saattir kapida bekliyorduk. Hemen mutfağa geçip aldiklarimi dolaba yerleştirmeye başladim. Ash'de (Ashlyn'in kisaltilmis hali) yardim etmeye başladi. Yiyecekleri dizdikten sonra telefonunu odada unuttugunu söyleyip odasina cikti. Ben de krepleri hazirlamaya basladim.

   Ashlyn'in gözünden
     Telefonumu odamda bıraktığımı anlayip odama dogru çıkmaya başladım. Helan'ın davranışları beni cok sasirtmisti. Özellikle bana sarilmasi bende buyuk etki yaratmişti. Sanırım bu kızı sevmeye basliyorum. Telefonu aldiktan sonra aşşağıya indim. Helan yemek hazirliyordu. Ona yardim ettim.  Kahvaltı yaptiktan sonra saate baktim. (Fuck) Saat 08:30 du. Nasil olduda saatin farkina varamadim? Oysa çok erken kalmıştım. Çantami alıp hızlıca evden çıktım. Okula doğru koşmaya başladım. Yine bir Ashlyn klasiği ile karşı karşıyaydık. Çok koşmuştum. Sonunda okula vardım. Merdivenlerden hizlica sınıfa çıktım. Etraf çok sessizdi. Sınıfa girdim. Evet bu garipti çünkü sınıfta kimse yoktu. Başka sınıflara da baktım. Onlarda boştu. Tabi ya nasıl unuttum. Bu gün gezi vardı. Büyük bir telaşla Lea' yı aradım.
   "Alo, Ash nasılsın?"
   "Ahh Lea ahh. Geziye çok geç kaldım yaa. Siz ne yaptiniz? Ayrica nereye gittiniz, çok merak ettim."
   " Kuzum saat 09:15'de okulda olup 5-10 dk sonra servislerle gidicez. Boşuna telaş yapıyorsun."
   "Ciddi misin yaa. Çok mutlu oldum. Biran geç kaldim sandım. Neyse hadi görüşürüz bys."
   " Bays"

     Geç kalmadığımı öğrenince çok sevindim. Ama biraz daha burada durursam gerçekten geç kalacaktım. Hızlıca koşarak eve gittim. Helan da okula gitmiş olacak ki evde kimse yoktu. Anahtarla hemen eve girip üzerime rahat birşeyler giyindim. Acaba nereye gidecektik. Keşke sorsaydim ona göre giyinirdim.

   Ashlyn'in giydiği kıyafetler

   Üzerimi giyinince saate baktim 09:00 idi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


   Üzerimi giyinince saate baktim 09:00 idi.( E tabi evde de biraz oyalandim) Sonra bizim tayfaya sordum. Okulda herzaman ki  oturduğumuz çardaktalarmış. Ben de okula yürümeye başladım.
- Sonunda koşmadan okula gidiyon
- Aynen yaa sonunda koşmadan yürüyerek okula gidiyorum
- Bu ne qizz sevin aççık.
- Taman sen sus artık, fazla konuşma kafa yapiyo sende.
- Anaa iyiki bir şey söyledik lo.
- Söyleme sen kapa çeneni

     Bu konuştuğum şahıs benim iç sesim olur. Onunla fazla tartışmak istemezsiniz. Zeytinyağı gibi üste çıkmaya şaşırıyo. Adi da nebahat.


   Ben nebahat ile konuşurken okula gelmiştik. Bizimkileri görünce direk Lea'nın boynuna sarıldım. Tommeyle de selamlaşmıştık. Malcolm telefondan kafasını kaldiramadıgı için benim geldigimin bile farkında değildi. Biraz oturduktan sonra servisler geldi. Lea ve Tommy yan yana oturdular. Biz de onlarin arkasina Malcolm ile oturduk. Malcolm da geldigimin daha yeni farkındaydı. Bu dalgınlığı sayesinde cam kenarı kavgası olmadan cam kenarına geçtim. Yaklaşık 40-45 dakka sonra hayvanat bahçesine geldik. "Hayvanat Bahçesi" fikrini daha önce nasıl düşünemedim? Hepimiz sırayla servisten indik. 4 lü guruplar halinde ayrılarak  gezmeye başlayacaktık. Biz bizim tayfayla gezmeye başladik. Şimdiden çok zevkli olacağını düşünürken ağazım açık kaldi. B-bu, b-bu olamazdı. Hala yaşıyormuydu???

  
 

  ARKADASLAR SINAV,ORUC VB. SEBEPLERDEN DOLAYI BU BOLUM BIRAZ GEC GELDI. UMARIM BEGENIRSINIZ

|1|_ELEMENT_ AKADEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin