-AÇIKLAMA-

26 1 0
                                    

   Karakterler hakkında birkaç bilgi vermek istedim. ehueheuehe

   Ashlyn: Annesi Ashlyn  yüzünden ölmüş. Bu yüzden dolayı ailesiyle birçok sorun yaşıyor. Babası da bu sebepten dolayı kızıyla fazla ilgilenmiyor. Ama kızını çok seviyor. Kızının kendine bakamayacağını bildiği için bir kişiyle evleniyor. Üvey annesi Ashlyn'e fazla önem vermiyor. Ve Ashlyn'in bir kiz kardeşi oluyor. Kardeşi ile arasının güzel olduğunu pek söyleyemem.

   Helan: Ashlyn'in üvey kız kardeşi. Ashlyn'in yerine geçip ailenin en sevilen ve iyi kızı olmak istiyor. Babasının(Ashlyn'in de babasi oluyor)en çok kendisine önem vermesini istiyor. Ama son zamanlarda Ashlyn'e çok yakın ve gerçek bir kardeş gibi davranıyor.

   Lean: Ashlyn'in en yakın kız arkadaşı. Müzikle uğraşmayı seviyor. Çok güzel bir sesi var ama bunu herkesten saklıyor. Aynı zamanda Tommy ile sevgililer.

   Tommy: Ashlyn'in yakın arkadaşlarından biri. Tarihi çok seviyor. Bir şeyleri araştırmaktan keyif alıyor. Lean ile sevgililer.

   Malcolm: Ashlyn'in yakın arkadaşlarından biri. Hiçbirşey yapmamak için her şeyi yapan bir tip. Herşeyi sıkıcı buluyor. Ashlyn ile kankalar. Ama Ashlyn'e derin duygular besliyor.

/////////////////////////////////////////////////////////////////
   Ileri bölümlerde yeni kisiler eklenecek ve o kisiler icin de aciklama yapacağım
////////////////////////////////////////////////////////////////

|1|_ELEMENT_ AKADEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin