Bir gün daha aklımda hala köpek ona gerçekten çok üzülüyorum . Onda kendimi görüyorum yalnızlık , çaresizlik ...... Belkide beni ona yakın tutan şey bu ..... O sadece köpek değil kesinlikle o farklı onun duyguları var ve çoğu insandan daha akıllı olduğunu düşünüyorum.............
**********************
Merdivenleri adım adım inerken köpek i görmenin heyecağanı beni sarmış durumdaydı onun yanında olmak istiyordum ..
Kulübeye yaklaştığımda köpek in sanki beni beklermiş gibi bir hali vardı . Kulübenin dışına çıkmış patilerinin üzerinde oturuyor benim geldiğim yöne doğru bakıyordu ...
Yanına gidip eğildim onu başından okşadım beni yalamaya başladı bu hoşuma gitmese de onu sevmeye devam ettim gerçekten de birbirimize alışmış gibiydik ...
Biraz dikkatli baktığımda çok bakımsız duruyordu yorgun ve bitkin ...
Hemen elimdeki poşetlere uzanıp ; ''Sana yiyeceğin birkaç şey getirdim karnını doyurmalısın ..''
Önüne koyduğumda onları yedi ve karnını doyurdu bir anda bana öyle bir baktı ki sanki bana teşekkür ediyordu gerçekten o an onu içime sokmak istemiştim ona kocaman sarıldım.....
İşe gecikmemem gerekiyordu onu orada bırakıp gidecekken onun beni izlemesine dayanamadım arkamı dönerek ;
'' Benimle gel pırıltı ''
Gözlerindeki sevinci görememek mümkün değildi beraber durağa doğru gittik lakin onu işe götüremeyeceğimden dolayı orada beklemesini söyledim ve otobüse bindim ona baktığımda yerinden hiç ayrılmıyordu el sallayarak gittim.
***************
Biran önce durağa varmak için sabırsızlanıyordum pırıltının beni orada beklediğinden endişeliydim ....
Sonunda geldim hemen durağa indiğimde pırıltı beni orada bekliyordu üzerime atladı ve beni yalamaya başladı özlediğimi fark ettiğimde gözlerim doldu hemen toparlanıp ,
''Gel Pırıltı eve gidelim artık yeni evine''
*******
Yol üstünde bir mağaza gördüm ve aklıma bir fikir geldi hemen girdik.
Pırıltı için bir tasma yaptırdım üzerinde ise pırıltının adı yazlı bir tasma ..
Pırıltıya takmak için eğildim '' Çok yakıştı pırıltı '' Diyerek kafasını okşadım.
Öyle sevindi ki etrafımda en az üç tur attı diyebilirim. Gülümsedim çocuk gibi seviniyordu .
Tekrar evin yolunu tuttuk..........
***********
Eve vardığımızda Pırıltıya eğilerek
'' Evet Pırıltı burası senin yuvan artık beraber yaşayacağız hatta bak burası benim odam ..''Pırıltı çok yorgun görünüyordu onun için iki üç örtüyü yatağımın kenarına serdim ve ona yatabileceği bir zemin hazırladım zaten Pırıltı hemen hazırladığım yere geçip uyudu..
Pırıltının başını okşayarak '' Pırıltı sen gerçekten çok farklı bir köpeksin bana yalnızlığımı hissettirmeyen tek kişisin .. Hayatımdan çıkmanı istemiyorum.... Bu hayatta kimseden görmediğim o saf temiz sevgiyi sende hissediyorum .. ......''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pırıltı 😺
General Fiction"HayatIarına bir hayvanı kabuI etmeden yaşayanIarın eksik yaşadıkIarına inanırım ben. Ama yine de bugüne kadar bir hayvanınız oImasa da, sokak köpekIerinin size nasıI baktıkIarına, gözIerinin içine sizi nasıI çektikIerine dikkat edin bir; bunun fark...