Bir iş gününe uyanmıştık bugün içimde çok farklı bir duygu vardı adlandıramadığım....
Pırıltıy la beraber hazırlanıp kahvaltı yaptık....."Pırıltı istersen beni bugün evde bekle ben daha erken gelmeye çalışacağım.."
Diyerek evden çıkacaktım ki Pırıltı beni çekiştirmeye başladı belliki benimle gelmek istiyordu ısrarcı davranıyordu."Tamam hadi gel pırıltı" dedim. Durağın yolunu tuttuk.
Servis geldiğinde bindim ama içimdeki duygu dinmek bilmiyordu..
Pırıltı herzaman ki beklediği yerde bekliyor ama eskisi kadar dinç değildi yorgunluğu gözlerinden okunuyordu...
***************
İş dönüşü bir an önce eve gitmek istiyordum gün boyunca bu tuhaf duygu içimi kemirmiş idi....
Durağa yaklaştığımda camdan Pırıltının herzaman ki beklediği yere doğru bakmaya çalıştım...
O da ne!!!!! bir kaç serseri Pırıltının etrafını kuşatmış ona bir şeyler yapıyor ilk başta sevdiklerini zannetsemde yaklaştıkça ona zarar verdiklerini anlamıştım...
Şöför e ; "Biraz daha hızlı olurmusunuz!!" dedim sert bir sesle servis durağa geldiği anda arabadan kendimi attım Pırıltının yanına doğru...
Serseriler beni görür görmez kaçtılar.
Pırıltıya baktığımda ise üzerine zift dökmüş lerdi bu nasıl bir canilik...Arkalarından bağırıp " Ne istediniz ondan o size ne yaptı he ne yaptı o sadece beni hergün burda bekliyor ne istediniz caniler ne istediniz!" Pırıltıya sarılarak ağlamaya başladım ciğerim sökülüyor gibiydi.
Pırıltı nefes alamıyordu!!!
Hemen Pırıltıyı kucakladım ve koşmaya başladım doktor, veteriner ne varsa..... Pırıltıyı iyileştirebilecek birini aramaya başladım...
Akşam saatleri olduğu için hiç bir veteriner açık değilidi..
Pırıltı kucağımda nefes alamadan duruyordu heryeri zift içinde kas katı kesilmiş....
Olduğum yere yıkıldım kucağımda ise Pırıltı...........
"Neden neden onunla daha yeni karşılaşmışken neden??...."
Sanki kalbimin yarısını kaybetmiş gibiydim....
*******
Arkadaşlar gerçekten bu bölümü yazarken bildiğiniz aktı yazılar ve bidaha düzenleme oynama yapmadım tamamen hissettiklerimi döktüm buraya inşallah beyenirsiniz ve bu hayvanlara yapılan zulmü size az da olsa hatırlatmak istedim saygılar.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pırıltı 😺
General Fiction"HayatIarına bir hayvanı kabuI etmeden yaşayanIarın eksik yaşadıkIarına inanırım ben. Ama yine de bugüne kadar bir hayvanınız oImasa da, sokak köpekIerinin size nasıI baktıkIarına, gözIerinin içine sizi nasıI çektikIerine dikkat edin bir; bunun fark...