4. kapitola

60 5 0
                                    

V noci jsem se ani jednou neprobudila. Sny jsem měla normální, dokonce ani na Sama jsem nemyslela. Vyhrabala jsem se z postele kolem půl sedmé a šla si udělat raní hygienu. Poté jsem se šla obléknout. Vzala jsem si šedé tričko, modré roztrhané kraťasy a nízké bílé conversky (média). Na hlavě jsem si udělala rozpadlý drdol a šla se nasnídat. Dala jsem si banánový shake a misku ovoce.
Přišla jsem do školy a přivítaly mě holky. Christina přišla s novinkou okolo Davida. Prý ji napsal, tak jsme řešily ty věci okolo jako normální holky. Při fyzice za náma přišel učitel s novinkou, že se budou nějaké předměty půlit s druhou třídou. Například příští hodinu máme chemii a jsme sloučeni s béčkem. Já chodím do áčka. Zachvilku zazvonilo a já se vydala do třídy. Na tabuli bylo napsané, kdo s kým sedí. Příjdu tedy blíže k tabuli a hledám své jméno. "Jsem s Blanxovou, fakt bezva." slyším hlas za mnou. Otočím se tedy a uvidím Coopera. George Cooper. Kluk, s kterým jsem dříve chodila, opravdu  skvělé. Chtěla jsem si jít sednou, když mi najednou někdo podkopl nohu. Padala jsem na zem, ale na poslední chvíli mě někdo chytil. Stejně jsem spadla na zem a dotyčného svalila s sebou. Myslela jsem, že to bude jedna z holek nebo Tim. Najednou jsem se mu ale koukla do tváře a poznala ho. Byl to Sam. "Promiň, vím že se mnou nechceš být viděna." řekl a pomohl mi se zvednout. "Néé, to já bych se ti měla omluvit, nepůjdem někam stranou?" řekla jsem a on jen přikývl. Šli jsme dozadu do třídy a já spustila. "Včera jsem nad tim celou dobu přemýšlela..." odmlčela jsem se. Pobídl mě, abych pokračovala. "No a usoudila jsem, že bych se s tebou chtěla bavit, protože si s tebou hodně rozumím. Takže mi bude jedno, když o mě budou říkat nějaké blbosti, jen protože se bavím s někým kdo není populární. " ukončila jsem svůj projev. "Fajn, ale já se stejně zachoval přehnaně. Nežiji tvůj život a hodně jsem o tom také přemýšlel." řekl a mě to dojalo. Nechápu proč, ale prostě to tak bylo. Chtěla jsem ho obejmout, ale on to udělal dřív. V tu chvíli zazvonilo a tak jsme si šli každý sednout do své lavice. Učitele jsem požádala o přesazení a naštěstí mi vyhověl. Sedím s Josephin. Je to Samova kamarádka,  není zas tak hrozná, ale moc si s ní nerozumím. Všechno ale ví, takže mám jistou jedničku z laborek.
Když jsme odcházeli, Sam mi dal do ruky papírek se vzkazem. Na chodbě sem čekala na holky, které byly celé nedočkavé a chtěly vědět, co se stalo. Samozřejmě jsem jim to odvyprávěla, ale o papírku jsem jim neřekla. Šla jsem si dát učebnice do skříňky a doufala, že si tam budu moci v klidu přečíst vzkaz. Bylo tam pár lidí, které jsem neznala. To mi nevadilo a začala jsem tedy papírek číst. Chtěl bych tě trochu více poznat. Budu na tebe čekat na rohu, kde jsme se pohádali. - Sam
Byla jsem ráda, že s ním půjdu ven, nebo alespoň cestu domů. Taky ho chci více poznat. Možná se mi i líbí a chci zjistit, jestli měl Tim pravdu. Takže celá natěšená na konec školy jsem se vydala vstříc další učebně.

Doufám, že se vám další kapitola líbila. Trochu kratší, ale snad nevadí. Budu ráda za každý hlas a komentář taky.
+ část jenom pro tebe Niko:

Kájo celkem mě překvapuješ. Opravdu mě zaskočilo, že jsem u toho dnes strávila jen 15 minut. Občas je totiž opravdu těžké pochopit, co jsi chtěla přesně napsat.

TiffanyKde žijí příběhy. Začni objevovat