Už je to déle, co jsme se Samem kamarádi. Pochopila jsem, že ho mám ráda jen jako kamaráda a chci aby to tak zůstalo.
Je ráno a já akorát dojídám snídani, když v tom někdo zazvoní. "To je Sam mami. Jdeme ven tak ahoj." Zařvu přes celý dům při odnášení talíře do dřezu. Otevřu dveře a skočím na Sama, který má ale plné ruce. "Tiff, co to zas děláš." řekne Sam se smíchem. "Taky tě ráda vidím." usměji se na něj. "Kam půjdeme?" kouknu se mu do očí. "To bude překvapení" usmál se na mě. Kouknu se na věci, které předtím držel v ruce a teď se válí na zemi. "Dole mám skútr." podává mi helmu. "Koupil jsem ji jen pro tebe, aby jsi se mnou mohla jezdit častěji." řekne a mně se rozzáří oči.
"Jela jsi na něm už někdy?" zeptal se. Já zakroutím hlavou, že ne. "Takže tohle jsou řidítka, tady budeš sedět..." začal mi popisovat skútr. "Zas tak blbá nejsem" řeknu se smíchem. "Jen aby" mrkne na mě a naznačí, ať nasednu. Já si tedy sednu a chytím ho kolem pasu."Už jsme tu." řekne Sam po zastavení. Jsme v mé nejoblíbenější části města, nebo spíše před mým oblíbeným místem. Jsme před mojí oblíbenou kavárnou ze které je vidět na moře. Celá šťastná vejdu dovnitř a jdu si objednat kafe. Samozřejmě že karamelové latté. Když jsem ho chtěla zaplatit, Sam mě zastavil. "Ahoj Zoe, napiš to na mě." řekl a já celá zaskočená na něj koukám. Odvláčí mě ke stolu a já si sednu na křeslo. "Takže Zoe, jo?" kouknu se na něj a zákeřně se usměji. "Jo" řekne jednoduše. Trochu mě to zarazilo. Myslela jsem si, že nemá holku. To by mě ale nebral tam, kde pracuje, ne? Kouknu se na něj a vidím jak se hrozně směje. Nechápavě se podívám. "Zoe chodí se mnou do třídy" řekne se záchvatem smíchu. Koukla jsem se na ni znova. Nepřišla mi zas tak povědomá. "Já ji ale neznám." řekla jsem mu. "Protože jsi se dřív bavila jen s Elitou a nekoukala na ostatní." řekne Sam. Asi má pravdu. Nevšímala jsem si ostatních.
Se Samem jsme řešili samé pitomosti. Asi deset minut jsem na něm jen ležela a smála jsem se. On samozřejmě taky. Pak nám ale přinesli kafe a já si musela sednout na svoje křeslo.Po hodině v kavárně se rozhodneme jít. "Kam teď?" zeptám se. Sam ukáže na stánek se zmrzlinou. "Mně stačilo to kafe." řeknu a chci jít na druhou stranu. Najednou ucítím něčí dotek. Sam mě zvedl a hodil přes sebe (média). "Hezky si dáš zmrzlinku, jasný?" snažil si hrát na přísného. "Hraješ si na ježibabu z Perníkové chaloupky? Chceš mě vykrmit a pak sníst?" začnu se hrozně smát. "Možná" řekne a jde dál. "Tak dobře no, ale zaplatím si jí sama." řeknu poraženě. "No to ani náhodou" sundá si mě ze sebe. "Tak jakou si dáš?" pokračuje. "Jogurtovou s malinami" řeknu prodavači. Sam si dal vanilkovou s oříšky. Po zaplacení jsme se vydali na pláž.
Sundala jsem si boty a šla si smočit nohy do vody. Sam udělal to samé. Stáli jsme tam a koukali na moře. Zabzučel mi mobil. Byla to mamka. Tiffany jedu za Tetou Juliou a Angelika se mnou nechce jet. Pojď ji prosím hlídat. Přečetla jsem si zprávu. "Musím už jít." řeknu Samovi a chystám se jít obout. Sam mě chytil za ruku a zezadu obejmul. "Co když tě nepustím?" usmál se. "Musím jít domu hlídat Angee." vysvětlím mu. "Proč ji nehlídá Adam?" zeptal se zklamaně. "Je u Patrickova bratra." otočím se k němu. "Musím už opravdu jít domu." řeknu mu. "Dobře, odvezu tě." řekne Sam.
Šli jsme tedy zpět ke skútru a jeli domů. Před našim domem jsme se rozloučili a já se svoji kamarádkou helmou vydala dovnitř. Pozdravím mamku a jdu nahoru za Angee. Měla zrovna čajový dýchánek s plyšáky. "Óóó, pardón Paní veličenstvo. Nevěděla jsem, že pořádáte čajový dýchánek." přidám se k její hře. "To je v pořádku. Jestli chcete, můžete se k nám přidat." usmála se na mě a nabídla mi židli. "Velmi ráda" přisedla jsem si k nim. A takhle to pokračovalo celý večer. Nakonec jsem ji řekla pohádku a šla si sama lehnout. Rozhodla jsem se, že ale ještě napíšu Samovi. Otevřela jsem si tedy messenger a šla mu napsat.
Tiffaninka: Ahoj Samíku, dneska jsem si to fakt užila. Děkuji za tenhle den <3
Samík: Čau Tiffaninko, nemusíš vůbec děkovat, jen mi slib, že si to zopakujeme :*
Tiffaninka: To ráda slíbím, ale teď jdu spát tak dobrouuu ^_^
Samík: Dobrou :DPo dlouhé době zase kapitola. Snad to ještě někdo vůbec bude číst. Moc se omlouvám, že to tak dlouho trvalo, ale nebyl prostě čas.
Mia Nikaaa:Jojo Kájo nebyl čas.. Tak jsi si mohla alespoň přečíst něco o českém jazyce. "OBĚDNALA" pls:dddddd
ČTEŠ
Tiffany
Teen FictionCo se stane, když se populární holka zamiluje do normálního kluka? On jí považuje za krávu školy. Co se všechno změní? Vše se dozvíte v mém příběhu.